تکمیل دومینوی توسعه و نوسازی بافتهای فرسوده با مشارکت هدفمند مردمی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

تکمیل دومینوی توسعه و نوسازی بافتهای فرسوده با مشارکت هدفمند مردمی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی بیان کرد: مشارکت کلیه بخشها بصورت هدفمند و تعریف شده تکمیل کننده زنجیره بازآفرینی شهری است و در این راستا نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان نماینده بخش خصوصی آماده ارایه خدمات است.

کد خبر: 971116007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ - ۱۱:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی بیان کرد: مشارکت کلیه بخشها بصورت هدفمند و تعریف شده تکمیل کننده زنجیره بازآفرینی شهری است و در این راستا نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان نماینده بخش خصوصی آماده ارایه خدمات است.

تکمیل دومینوی توسعه و نوسازی بافتهای فرسوده با مشارکت هدفمند مردمی

تکمیل دومینوی توسعه و نوسازی بافتهای فرسوده با مشارکت هدفمند مردمی

دومینوی توسعه و نوسازی بافتهای فرسوده  با مشارکت هدفمند مردمی تکمیل می گردد

«مجید ثاقبی» گفت: مشارکت مردم در دومینوی توسعه و نوسازی شهری نکته کلیدی است و این برنامه مترقی بدون همکاری و مشارکت مردم شکننده می گردد.

ثاقبی ادامه داد: توجه به ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی در اجرای طرح بازآفرینی شهری نیازمند برجسته سازی است و راهبردها تنها نیابد به ساخت و ساز خلاصه گردد.
وی اظهار داشت: ساخت برخی واحدها در سکونت گاههای غیرمجاز نه تنها مشکلات را حل نکرده بلکه منجر به مشکلات زیستی و اجتماعی برای ساکنان شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی اضافه کرد:

برنامه بازآفرینی شهری میکوشد تا ناهمگونی کالبدی در اراضی رفع گردد و سرانه زیستی را تغییر دهد و ارتباط زنده با مردم بوجود آورد.

تکمیل دومینوی توسعه و نوسازی بافتهای فرسوده با مشارکت هدفمند مردمی

ثاقبی خاطر نشان کرد: سرعت بخشی به برنامه های بازآفرینی شهری منوط به شناخت و اشراف دستگاهها به رویکرد و تکالیف ارایه گردیده و مشارکت اصولی مردم است که این مهم میتواند با معرفی در گردهمایی ها و دعوت همه آحاد جامعه محقق گردد.
وی یاد آور شد: ساختار برنامه های بازافرینی شهری باید از پایین به بالا باشد و با دعوت از همکاری و مشارکت مردم و سرمایه گذاران نیل به هدف ممکن گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۷
525 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0