گرداوری طرح عمر مسئولیت ناظران گاز در گروه تخصصی مکانیک طرح عمر مسئولیت ناظران گاز

گرداوری طرح عمر مسئولیت ناظران گاز در گروه تخصصی مکانیک

در ابتدای نشست با توجه به گزارشات متعدد مبنی به توصیه برخی مهندسان ناظر و طراح به استفاده از اقلام خاص و دارای استاندارد مقرر شد، موضوع به استانها منعکس شود که مهندسان فقط مجاز به توصیه و تاکید بر استفاده از کالاهای استاندارد و داراي گواهی صلاحیت از مرکز تحقیقات مسکن  باشند؛ بدون آن که کالای خاصی را معرفی کنند.

کد خبر: 190922002 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ - ۸:۴۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در ابتدای نشست با توجه به گزارشات متعدد مبنی به توصیه برخی مهندسان ناظر و طراح به استفاده از اقلام خاص و دارای استاندارد مقرر شد، موضوع به استانها منعکس شود که مهندسان فقط مجاز به توصیه و تاکید بر استفاده از کالاهای استاندارد و داراي گواهی صلاحیت از مرکز تحقیقات مسکن  باشند؛ بدون آن که کالای خاصی را معرفی کنند.

گرداوری طرح عمر مسئولیت ناظران گاز در گروه تخصصی مکانیک

گرداوری طرح عمر مسئولیت ناظران گاز در گروه تخصصی مکانیک

گروه تخصصی مکانیک شورای  مرکزی روز بیست و هفتم شهریور تشکیل نشست داد.

اعضای گروه تخصصی مکانیک  در مورد اجرای مبحث بیست و دوم و زمان عمر مسئوليت ناظران نیز دیدگاههای خود را بیان کردند تا بعد از جمع بندی در هیئت رئیسه شورای مرکزی مطرح شود.

گروه تخصصی مکانیک هم‌چنین نحوه به کارگیری لوله های چدنی جدید بدون استفاده از کنف و سرب در شبکه فاضلاب را بررسی کرد و بدنبال آن نرم افزار محاسبات سیستم لوله کشی گاز فشار قوی و فشار ضعیف برای استفاده در استانها مورد بررسی قرار گرفت.

گرداوری طرح عمر مسئولیت ناظران گاز در گروه تخصصی مکانیک

این گروه تخصصی هم‌چنین کمیته ای را مامور کرد تا نقطه نظرات گروه تخصصی مکانیک را برای تعمیر و نگهداری ساختمان گرداوری و به نشست بعد ارائه کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ شهریور ۹۸
475 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0