گرداوری شاخصهای ارزیابی میزان بهره وری در حوزه کشاورزی استاندار کرمان

گرداوری شاخصهای ارزیابی میزان بهره وری در حوزه کشاورزی

استاندار کرمان روز 3 شنبه در دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور گفت: در برنامه ها و اصول همراه با وزارت‌خانه هستیم ولی کارها کند جلو میرود و با گرداوری شاخصهای لازم میتوان سرعت تحقق بهره وری در حوزه کشاورزی را بهبود بخشید.

کد خبر: 190731001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸ - ۵:۵۳ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار کرمان روز ۳ شنبه در دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور گفت: در برنامه ها و اصول همراه با وزارت‌خانه هستیم ولی کارها کند جلو میرود و با گرداوری شاخصهای لازم میتوان سرعت تحقق بهره وری در حوزه کشاورزی را بهبود بخشید.

گرداوری شاخصهای ارزیابی میزان بهره وری در حوزه کشاورزی

گرداوری شاخصهای ارزیابی میزان بهره وری در حوزه کشاورزی

شاخصهای ارزیابی میزان بهره وری  در حوزه کشاورزی گرداوری گردد

محمدجواد فدایی با تاکید بر این مطلب زمانی که شاخصها و آمار و ارقام مشخص باشد، سرعت کارها قابل ارزیابی خواهد بود، افزود: در صورتیکه شاخصها و اعداد مشخص در حوزه های مختلف را در اختیار نداشته باشیم نمیتوان برنامه ریزی به نحو مطلوب را محقق کرد.

فدایی، با اشاره به لزوم جذب سرمایه گذاران در حوزه کشاورزی، اظهار داشت: اگر طبق آمار اعلامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی، میزان فروش محصولات کشاورزی بیست هزار میلیارد تومان باشد، بخشی از این درآمد باید صرف سرمایه گذاری در این بخش گردد.

وی ادامه داد: سرمایه های مردمی برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی خرد است و باید طبق یک برنامه منظم این سرمایه ها را متمرکز نمود.

استاندار کرمان تصریح کرد: فرصتهای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و طرحهای قابل اجرا باید آماده سازی شود تا به محض ورود سرمایه گذاران بتوان زمینه جذب سرمایه گذاری آن ها را فراهم کرد.

ریاست جهاد کشاورزی شمال استان کرمان نیز با اشاره به این که در حال حاضر بسیاری از مجوزها از سازمان نظام مهندسی صادر می گردد، تصریح کرد: در حال حاضر مدت زمان صدور مجوزها از صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش یافته است.

گرداوری شاخصهای ارزیابی میزان بهره وری در حوزه کشاورزی

عباس سعیدی یاد آور شد: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه نظام مهندسی کشاورزی رخ داده و بخشی از مشکلات موجود نیز در دست بررسی و رفع هستند.

سعیدی با اشاره به این مطلب که هم اکنون سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اقدامی موثر است، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بدنبال جذب سرمایه گذاران برای توسعه اشتغال در این بخش، ثروت آفرینی و رونق کار در بخش کشاورزی هستیم.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال صد هکتار گلخانه در استان کرمان اضافه می گردد و تا به حال پرونده های ایجاد هفتاد هکتار گلخانه تکمیل شده است.

منبع: جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۸
794 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0