رقابت سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

رقابت سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان؛ سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان رقابت خواهند کرد

کد خبر: 970709012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مهر ۹۷ - ۱:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان؛ سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان رقابت خواهند کرد

رقابت سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی

رقابت سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی

رقابت سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره  نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از رقابت سی و یک نفر در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در روز ۳ شنبه مورخ دهم مهر ماه نود و هفت خبر داد و گفت: دراین انتخابات و با رای مستقیم مهندسان یازده نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی البدل بعنوان هیات مدیره انتخاب خواهند شد.
“حسین محبوبی” مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان، گفت: این یازده نفر در هفت رشته تخصصی شامل رشته های عمران، برق، معماری، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک  و پنج نفر عضو علی البدل  با رای اعضای سازمان بعنوان هیات مدیره جدید سازمان انتخاب می‌ شوند.
محبوبی با عنوان این که این انتخابات ۳ سه سال یک بار برگزار می گردد، تصریح کرد: این انتخابات مهمترین عرصه حضور و مشارکت  تشکلهای جامعه متخصصان و مهندسان استان گلستان است.
وی گفت: شروع رای گیری از ساعت نه صبح دهم مهر ماه در گرگان (اداره کل فنی و حرفه ای) و چهار شهرستان شامل ترکمن (اداره راه و شهرسازی ترکمن)، علی آباد کتول (دانشگاه آزاد اسلامی)، گنبد (دانشگاه آزاد اسلامی) و کلاله (اداره فنی و حرفه ای) برگزار می گردد، اظهار کرد: هیات اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات  هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان از حدود چهار ماه پیش کار خود را شروع و فرآیند نام نویسی و بررسی صلاحیت‌ ها و برنامه ‌ریزی برای برگزاری انتخابات شروع کرده بودند که از این بین سی و یک نفر تایید صلاحیت و برای عضویت در هیات مدیره رقابت می ‌کنند.
لازم به ذکر است انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان ازساعت نه صبح فردا ۱۰ مهرماه شروع شده و تا ساعت هفده در گرگان و چهار شهرستان استان ادامه دارد.

رقابت سی ویک کاندیدا برای یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان افزود: انتظار اینست افرادی که بعنوان اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان انتخاب میشوند با تکیه بر اخلاق حرفه ای تمام سعی خود را برای ارتقاء دانش فنی مهندسان و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در حوزه ساخت و ساز داشته باشند.
قابل ذکر است استان گلستان بیش از نه هزار نفرعضو در سازمان نظام مهندسی ساختمان دارد که هر یک ازاعضا میتوانند با داشتن کارت نظام مهندسی و یا کارت ملی  به محلهای ذکر شده در گرگان و چهار شهرستان مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند.

منبع : گلستان ما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۷
1001 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0