رقابت پنجاه و سه مهندس برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل رقابت پنجاه و سه مهندس برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل

رقابت پنجاه و سه مهندس برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل

رقابت پنجاه و سه مهندس برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل ، 29 مردادماه نتیجه استعلامات مشخص و تعداد پنجاه و سه نفر حائز شرایط تشخیص داده شدند تا برگزاری انتخابات را در روز 11 مهرماه در استان اردبیل شاهد باشیم

کد خبر: 030629004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۰۳ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رقابت پنجاه و سه مهندس برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل ، ۲۹ مردادماه نتیجه استعلامات مشخص و تعداد پنجاه و سه نفر حائز شرایط تشخیص داده شدند تا برگزاری انتخابات را در روز ۱۱ مهرماه در استان اردبیل شاهد باشیم

رقابت پنجاه و سه مهندس برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل

رقابت پنجاه و سه مهندس برای انتخابات نظام مهندسی ساختمان اردبیل
رئیس هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: پنجاه و سه مهندس تأیید صلاحیت شده برای رسیدن به کرسی هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با هم رقابت می‌کنند.
میرشجاعت حاتمی در نشست خبری عوامل هیأت اجرایی و نظارت دهمین انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: این انتخابات بعد از انجام فرآیند ثبت‌نام، تأیید صلاحیت، استعلامات و رسیدگی به شکایات به مراحل پایانی خود رسیده و از امروز تبلیغات کاندیداها برای آشنایی بیشتر اعضای نظام مهندسی آغاز می گردد.
حاتمی ادامه داد: اعضای هیأت اجرایی و نظارت انتخابات از ۱۷ خردادماه با ثبت‌نام کاندیداها کار خود را در ساختمانی مجزا از نظام مهندسی آغاز کرده تا با شفافیت و دقت بیشتر بدون دخالت دیگران کارها را به پیش برده و زمینه برگزاری یک انتخابات شایسته را با تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی فراهم کند.
وی افزود: ۲۹ مردادماه نتیجه استعلامات مشخص و تعداد پنجاه و سه نفر حائز شرایط تشخیص داده شدند تا برگزاری انتخابات را در روز ۱۱ مهرماه در استان اردبیل شاهد باشیم.
وی به برگزاری نشست توجیهی با کاندیداها و ابلاغ شیوه نامه تبلیغاتی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم با همراهی ۱۴ هزار نفر از اعضای نظام مهندسی و ثبت اطلاعات آن‌ها در سامانه آی.ام.اس بتوانیم برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شایسته و سالمی را شاهد باشیم.
حاتمی در ادامه افزود: در شیوه‌نامه تبلیغات، فعالیت تبلیغاتی کاندیداها تنها در فضای مجازی و پلتفرم‌های ایرانی تبلیغ و اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر خواهد بود و هیچ کاندیدایی حق ندارد در پلتفرم‌های خارجی تبلیغات خود را انجام دهد.
وی ادامه داد: با وحدت رویه کارها را با نظارت بیشتر به پیش خواهیم برد و هر کاندیدایی که در مدت تبلیغات و فرآیند برگزاری انتخابات دچار تخلف می‌شود، در چارچوب قانون برخورد شده و حتی امکان رد صلاحیت تا روز آخر وجود دارد.
رئیس هیأت اجرایی دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: تولید محتوا باید در شبکه‌های داخلی انجام شده و به هیچ وجه تبلیغات خارج از قواعد اعلام شده، به انجام نرسد.
حاتمی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور کارکنان در نظام مهندسی و انتخابات وجود ندارد و طبق ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی فرآیند بازدید و نظارت جامعه مهندسی از پروژه‌ها مشخص شده و در صورت تخلف در قالب شورای انتظامی اقدامات انجام شده و پروانه مهندسان معلق می‌گردد.
وی گفت: در قانون حضور کارمندان در نظام مهندسی و انتخابات منعی ندارد و تنها مشکل تعارض منافع بوده که تلاش شده تا دغدغه‌ها در این زمینه تا حد زیادی برطرف گردد.
وی ادامه داد: ترکیب هیأت مدیره نظام مهندسی در قالب مهندسان عمران، شهرسازی، معماری، برق، نقشه‌برداری، مکانیک و ترافیک مشخص شده و تعداد ثبت‌نامی‌ها در این رشته‌های مهندسی کاملا مشخص و معلوم است.
حاتمی گفت: در ترکیب هیأت مدیره نیز بعد از رأی گیری شاهد حضور مهندسان در رشته‌های مختلف خواهیم بود که در چارچوب قانون هیأت مدیره جدید نظام مهندسی شکل گرفته و فعالیت خود را در قواره و قواعد قانونی انجام خواهند داد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ شهریور ۰۳
50 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0