در نشست خبری

نظر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در مورد وجود شرکت های پدرخوانده در ارجاع نقشه

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران ضمن رد وجود اشخاص و شرکت های ویژه در جذب کار، امکان وقوع آن را رد کرده و وجود سیستم الکترونیکی را ابزار مطمئن برای بررسی نحوه ارجاع کار به مهندسان دانست.

کد خبر: 7057 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ - ۱۰:۲۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران ضمن رد وجود اشخاص و شرکت های ویژه در جذب کار، امکان وقوع آن را رد کرده و وجود سیستم الکترونیکی را ابزار مطمئن برای بررسی نحوه ارجاع کار به مهندسان دانست.نظر رئیس سازمان تهران در مورد شرکت های پدرخوانده

نظر رئیس سازمان تهران در مورد شرکت های پدرخوانده

نظر رئیس سازمان تهران در مورد شرکت های پدرخوانده

نظر رئیس سازمان تهران در مورد شرکت های پدرخوانده

قربانخانی در نشت خبری روز گذشته، با تاکید بر عدم وصل شکایتی داحل بر چگونگی ارجاع کار، تصریح کرد: از بدو فعالیت سازمان نظام مهندسی تا سال نود و یک، حدود ۱۷۰۰۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی از سوی این سازمان در تهران برای مهندسان صادر شده است. حال آنکه بعد از آن سال تاکنون تعداد پروانه های صادر شده بیش از ۲۰۰۰۰ پروانه بوده است. با این روند، تعداد مهندسان ۳۰۰ درصد رشد داشته در حالیکه کار ارجاع شده به کمتر از نصف رسیده است. پس طبیعتا احتمال بهره گیری تمامی اعضای پروانه دار از کارهای ارجاع شده منتفی است.


رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران تاکید کرد: ارجاع نظارت به صورت الکترونیکی و انلاین بوده و امکان رصد آن وجود دارد. باید گفت که در یک دوره،نحوه ارجاع کار ایراداتی داشت که اکنون این ایرادات برطرف شده است.
وی ادامه داد: روندی کنونی منطبق بر دستورالعمل‌های شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان بوده و ضمنا کل امور مربوط به ارجاع در سایت سازمان وجود داشته و تاکنون شکایتی در زمینه چگونگی ارجاع کار به سازمان ارائه نشده است.

 

منبع: اتحادیه طلا و سکه تهران

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۵
1254 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0