تقدیر از مدیران کل راه و شهرسازی هشت استان پنج شرکت، منتخب نخستین نشان تعالی HSE

پنج شرکت، منتخب نخستین نشان تعالی HSE شدند/ تقدیر از مدیران کل راه و شهرسازی هشت استان

 با حضور وزیر راه و شهرسازی در نخستین جشنواره نشان تعالی HSE پنج شرکت دریافت‌کننده نشان تعالی HSE که حائز دریافت یک ستاره این نشان از هفت ستاره شده اند، و هم چنین مدیران کل راه و شهرسازی ۸ استان، معرفی و تقدیر گردیدند.

کد خبر: 961205014 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۹۶ - ۵:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، با حضور وزیر راه و شهرسازی در نخستین جشنواره نشان تعالی HSE پنج شرکت دریافت‌کننده نشان تعالی HSE که حائز دریافت یک ستاره این نشان از هفت ستاره شده اند، و هم چنین مدیران کل راه و شهرسازی ۸ استان، معرفی و تقدیر گردیدند.

تقدیر از مدیران کل راه و شهرسازی هشت استان

تقدیر از مدیران کل راه و شهرسازی هشت استان

پنج شرکت، منتخب نخستین نشان تعالی HSE شدند/ تقدیر  از مدیران کل راه و شهرسازی هشت استان

۵ شرکت دریافت ‌کننده نشان تعالی که همگی با امتیازهای مختلف، حائز دریافت یک ستاره از ۷ ستاره نشان تعالی HSE شدند ه ترتیب شامل جنرال مکانیک، دی، پرلیت، پایاسازه پاسارگاد و چاوش راه بنا هستند.
نماینده های شرکت ‌های فوق در نخستین جشنواره نشان تعالی HSEنشان خود را از وزیر راه و شهرسازی اخذ کردند.
هم چنین در جشنواره فوق، از ۸ اداره کل راه و شهرسازی نیز به علت رعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان تقدیر به عمل آمد. مدیران کل استانهای فوق در نخستین جشنواره بر روی سن حاضر شده و تقدیرنامه خود را از وزیر راه و شهرسازی دریافت کردند.

تقدیر از مدیران کل راه و شهرسازی هشت استان

در همین رابطه،  ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان،  حق‌لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین،  حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل،  رستمی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر،  جعفری مدیرکل راه و شهرسازی  استان خراسان جنوبی،  خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان،  تکاور مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و  فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان موفق به دریافت تقدیر نامه شدند.

منبع :دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی معماری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۶
873 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0