گرداوری و تایید نظام نامه ارجاع نظارت در شورای مرکزی گرداوری و تایید نظام نامه

گرداوری و تایید نظام نامه ارجاع نظارت در شورای مرکزی

نشست نهایی تهیه نظامنامه ارجاع نظارت روز 3 شنبه چهارم تیر ماه برگزار گردید و همه بندهای نظامنامه مورد بازنگری و ویرایش نهایی و تائید حاضران قرار گرفت.این نظام‌نامه در یازده ماده و هشت تبصره تنظیم شده است.

کد خبر: 190626017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ - ۷:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست نهایی تهیه نظامنامه ارجاع نظارت روز ۳ شنبه چهارم تیر ماه برگزار گردید و همه بندهای نظامنامه مورد بازنگری و ویرایش نهایی و تائید حاضران قرار گرفت.این نظام‌نامه در یازده ماده و هشت تبصره تنظیم شده است.

گرداوری و تایید نظام نامه ارجاع نظارت در شورای مرکزی

گرداوری و تایید نظام نامه ارجاع نظارت در شورای مرکزی

گرداوری و تایید نظام نامه ارجاع  نظارت در شورای مرکزی

در نشست مذکور، میزان ارجاع کار ها و یا میزان آزادسازی ظرفیت ‌ها مورد بحث قرار گرفت و نحوه عمل به بند دوم ماده بیست و نهم از فصل هفتم آیین نامه اجرایی ماده سی و سه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بمنظور اجرای مناسب کار بین مهندسان و در نظر گرفتن تناسب متراژ کارهای نظارت مشخص شد. طبق مفاد این نظام‌نامه به هیئت مدیره رأساً اجازه داده می ‌شود که در هر مقطع زمانی با توجه به میزان کارهای قبلی و ظرفیت مهندسین از لحاظ میزان اشتغال و یا درصد ازادسازی ظرفیت در ابتدای هر سال مشروط بر آن که ظرفیتی که آزادسازی می‌ شود بیش از ظرفیت کل شخص نباشد اقدام نمایند.
براساس گفته مدیر فنی شورای مرکزی آن چه در این نشست، مورد نقد و بررسی قرار گرفت کلیات نظام نامه بود و مقرر گردید پس از تایید شورای مرکزی و ارسال به وزارت راه و شهرسازی در طول دوره اجرا سازی در نظام نامه نیز کارگروه یاد شده به ارزیابی و رفع اشکالات احتمالی آن اقدام کند طبق این اساس اگر تغییر در مفاد نظامنامه در شورای مرکزی و وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد مجددا جهت انجام اصلاحات به کارگروه انجام می گردد، تا به نتیجه نهایی برسد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ تیر ۹۸
627 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0