همکاری مجتمعهای آموزشی در زمینه اوقات فراغت فرزندان و خانواده مهندسان احسان جاوید، مدیر امور رفاهی سازمان

همکاری مجتمعهای آموزشی در زمینه اوقات فراغت فرزندان و خانواده مهندسان

مجتمع آموزشی آرمان صدرا اعلام کرده آماده است برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان مهندسان و ارائه آموزشهای لازم در رشته های مختلف با تخفیف تا پنجاه درصد اقدام کند.

کد خبر: 980328008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ - ۴:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،مجتمع آموزشی آرمان صدرا اعلام کرده آماده است برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان مهندسان و ارائه آموزشهای لازم در رشته های مختلف با تخفیف تا پنجاه درصد اقدام کند.

همکاری مجتمعهای آموزشی در زمینه اوقات فراغت فرزندان و خانواده مهندسان

همکاری مجتمعهای آموزشی در زمینه اوقات فراغت فرزندان و خانواده مهندسان

همکاری مجتمعهای آموزشی در زمینه  اوقات فراغت فرزندان و خانواده مهندسان

احسان جاوید، مدیر امور رفاهی سازمان با اعلام این خبر بیان کرد: زمان ثبت نام از سیزدهم خرداد تا بیست و هشتم خرداد و آغاز کلاس ها از اول تیرماه نود و هفت خواهد بود و فرزندان مهندسین در گروههای سنی مختلف میتوانند در رشته‌هایی چون خلاقیت، کامپیوتر، خوشنویسی، تایپ، حسابداری، فتوشاپ، تری دی مکس، تعمیرات تلفن همراه، فن بیان، بازاریابی، مکاتبات اداری، و موارد مشابه آن به تناسب سن، معلومات و علاقه، شرکت کنند.
هم‌چنین به گفته مدیر امور رفاهی سازمان، آموزشگاه زبانهای خارجی کلبه زبان با روش نوین مبتنی بر به کارگیری فیلم، بازی، وسایل کمک آموزشی و مکالمه آمادگی خود را در زمینه خدمت رسانی جهت ارتقاء سطح زبان کارکنان و فرزندان اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با برگزاری کلاسهای ترمی و خصوصی در محیط آموزشی شاد، با تخفیف ویژه چهل درصد اعلام کرده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۹۸
476 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0