همکاری با صدا و سیما جهت اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی عسکری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

همکاری با صدا و سیما جهت اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی در شبکه اصفهان

تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و صداوسیمای مرکز اصفهان با هدف ترویج فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان امضا گردید.

کد خبر: 980127001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ - ۸:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و صداوسیمای مرکز اصفهان با هدف ترویج فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان امضا گردید.

همکاری با صدا و سیما جهت اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی

همکاری با صدا و سیما جهت اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی

همکاری با صدا و سیما جهت اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی در شبکه اصفهان

عسکری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با حضور در صدا و سیمای مرکز اصفهان با عبدالحسینی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان دیدار کرد.
در این دیدار، عسکری، با اشاره به رسالت مهم هر دو سازمان كه ترویج و اشاعه فرهنگ است، اظهار داشت: بخش ساختمان با سهم چهل درصدی مصرف انرژی، بزرگ‌ترین بخش مصرف کننده انرژی نسبت به سایر مصرف کننده‌ها از جمله حمل و نقل، صنعت، کشاورزی و … است، سازمان نظام مهندسی ساختمان با شروع فرآیند تفاهم نامه بهینه سازی مصرف انرژی در پی فرهنگ سازی و ترویج مصرف بهینه انرژی و افزايش كارايى موتورخانه ها است.
وی، آموزش مردم در زمینه روشهای صحیح صرفه جویی انرژی در ساختمان را یکی از وظایف مهم سازمان عنوان و ابراز امیدواری کرد که نتیجه این همکاری، منجر به صیانت از سرمايه هاى ملى شود.
مدیرکل صدا و سيماى مرکز اصفهان ادامه داد: شبکه استانی اصفهان همسو با ظرفیت ‎ها و توانمندی ‌های علمی، پژوهشی و آموزشی برنامه‌ های ضروری سازمان نظام مهندسی ساختمان را برای دست‌یابی به اهداف حفاظت، بهره‌وری و مدیریت در حوزه‌های انرژی، آب، محیط زیست و ساخت‎ و ساز با همکاری دستگاه ‌ها و نهادهای استان تهیه و تولید می ‌کند.

همکاری با صدا و سیما جهت اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخایر ملی

عبدالحسینی بیان داشت: حضور مدیران و کارشناسان سازمان نظام مهندسی در برنامه‌های گفت‌وگو محور، ارائه نکات ایمنی و مصرف بهینه انرژی، تولید مستند گزارشی از عملکرد این سازمان از جمله محورهای برنامه سازی صدا و سیما برای توسعه و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از منابع و ذخائر ملی در شبکه اصفهان است.
مدیرکل صدا و سيماى مرکز اصفهان خاطر نشان ساخت: رسانه ملی نقش مؤثری در فرهنگ‎سازی دارد و آگاهی بخشی در زمینه افزایش بهره‎وری انرژی، بهره‎گیری از انرژی‌ های تجدیدپذیر و توسعه و بومی‎سازی فناوری‌ های نوین لازم برای این حوزه و حرکت بسوی اعمال مدیریت سبز جزو وظایف ذاتی صداوسیماست.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۸
608 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0