تعطیلی کارگاه‌ های ساختمانی ناایمن در خوزستان ریاست بازرسی کار خوزستان بیان کرد:

تعطیلی کارگاه‌ های ساختمانی ناایمن در خوزستان

ریاست بازرسی کار خوزستان از تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی ناایمن خبر داد و تصریح کرد: شهرداری‌ ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان متولیان ساختمان سازی برای کنترل و کاهش حوادث ناشی از کار تلاش کنند.

کد خبر: 970816003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ آبان ۹۷ - ۳:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست بازرسی کار خوزستان از تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی ناایمن خبر داد و تصریح کرد: شهرداری‌ ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان متولیان ساختمان سازی برای کنترل و کاهش حوادث ناشی از کار تلاش کنند.

تعطیلی کارگاه‌ های ساختمانی ناایمن در خوزستان

تعطیلی کارگاه‌ های ساختمانی ناایمن در خوزستان

تعطیلی کارگاه‌ های ساختمانی ناایمن در  خوزستان

احمد سلامات، ادامه داد: با توجه به آنکه عمده حوادث ناشی از کار در کارگاه‌ های ساختمانی به وقوع می‌پیوندد، ضروری است تا کلیه دستگاه‌ها به این مساله توجه ویژه داشته باشند.
سلامات مطرح کرد: در این زمینه شهرداری ‌ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان متولیان اصلی ساختمان سازی برای کنترل و کاهش حوادث ناشی از کار تلاش کنند.
وی ادامه داد: سال جاری نیز مانند سال گذشته تعدادی از کارگاه‌های ساختمانی ناایمن تا رفع نواقص ایمنی تعطیل شدند ولی این اقدامات کافی نیست و باید شیوه ساختمان سازی و وسایل و تجهیزات مورد استفاده کارگران اصلاح شود تا بطور کلی کارگاه ناایمن در سطح استان وجود نداشته باشد.

تعطیلی کارگاه‌ های ساختمانی ناایمن در خوزستان

رییس بازرسی کار خوزستان اظهار داشت: متاسفانه بیش ترین شیوه مورد استفاده در بحث مسایل ایمنی استان، درمان کننده است تا پیشگیرانه و در این زمینه باید شرایط به شکلی باشد تا کارگاه ناایمن در استان وجود نداشته باشد نه این‌ که کارگاهی ناایمن باشد و بدنبال اصلاح آن باشیم.
سلامات یاد آور شد: نشست هایی را با نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان برگزار کرده‌ایم تا تمام دستگاه‌ها با تلاش همگانی از ایجاد کارگاه‌های ناایمن در استان پیشگیری کنند
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آبان ۹۷
1896 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0