آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معماری ریاست سازمان نظام مهندسی استان اردبیل

آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معماری

در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معماری، فرید صالحی - ریاست سازمان نظام مهندسی استان اردبیل برگزاری جشنواره های مربوط به معماری را پیوند دادن تاریخ و فرهنگ با هنر روز دانست و بیان داشت: هنر تصویر گری ارزشها و رازهای کشف نشده این سرزمین را به نمایش میگذارد و ما با تمام وجود از این هنر حمایت میکنیم.

کد خبر: 970905010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آذر ۹۷ - ۱۲:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معماری، فرید صالحی – ریاست سازمان نظام مهندسی استان اردبیل برگزاری جشنواره های مربوط به معماری را پیوند دادن تاریخ و فرهنگ با هنر روز دانست و بیان داشت: هنر تصویر گری ارزشها و رازهای کشف نشده این سرزمین را به نمایش میگذارد و ما با تمام وجود از این هنر حمایت میکنیم.

آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معماری

آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معماری

آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی  عکس معماری

صالحی، برگزاری این جشنواره را با همکاری سازمان نظام مهندسی افتخار بزرگی برای جامعه مهندسین ذکر کرد و گفت: از آن جا که این جشنواره میراث گرانبهای فرهنگی و تاریخی استان اردبیل را از نگاه دوربین ثبت کرده است و موجب حذب گردشگران بسیاری به این خطه می گردد، جا داشت مورد حمایت دستگاههای فرهنگی استان قرار گیرد.
در خاتمه این جشنواره با انتخاب هیئت داوران در بخش ویژه سروش جوادیان از تهران، ناصر محمدی از زنجان و رضا زراعت کار مقدم به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند. در بخش تلفن همراه امیر مهدی نجفلو از همدان، کیانوش سعادتی از گرگان، رسا قوام شهیدی از شهرمشهد بعنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره انتخاب شدند.

آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس معماری

از بین آثار عکاسان نیز عکس های ارسالی صابر قاضی از شهر تبریز، جلال سجودی از اهر و زهره لک از تهران شایسته تقدیر شدند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۷
811 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0