همایش:

برگزاری نخستین همایش چشم انداز حمل و نقل پاک در سالن اجتماعات نظام مهندسی قزوین

نخستین همایش چشم انداز حمل و نقل پاک با محوریت دوچرخه در شهر روز چهارشنبه 24 آذر ماه در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار می شود.

کد خبر: 3059 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ - ۱۰:۵۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)نخستین همایش چشم انداز حمل و نقل پاک با محوریت دوچرخه در شهر روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار می شود.برگزاری نخستین همایش چشم انداز حمل و نقل پاک

برگزاری نخستین همایش چشم انداز حمل و نقل پاک

برگزاری نخستین همایش

برگزاری نخستین همایش چشم انداز حمل و نقل پاک

این همایش با محورهای دوچرخه و قوانین، ضوابط و مقررات شهری، ضوابط و مقررات ساختمان، ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی، دوچرخه، سلامت و محیط زیست، دوچرخه و اقتصاد مقاومتی و دوچرخه، شروند و حقوق شهروندی برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛ در این همایش که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود، محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، مسعود نصرتی شهردار قزوین، وثیق نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین، محمدی رئیس پلیس راهور استان قزوین و حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین سخنرانی خواهند کرد.
امروز باید اذان اجتماعی در کشور گفته شود/ لازمه ورود جنبش دانشجویی به فعالیت های اجتماعی

عضو هیئت رئیسه دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: الان وقت گفتن اذان اجتماعی در کشور است در مقابل ابتذال اجتماعی که در رأس آن فساد مالی است.

منبع: شبستان

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آذر ۹۵
1363 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0