برگزاری مسابقات شطرنج قهرماني ليگ گيلان مسابقات شطرنج

برگزاری مسابقات شطرنج قهرماني ليگ گيلان

در جريان اين رقابتها و در بازيهاي برگزار گردیده، تيم شطرنج باشگاه نوين رشت با نتيجه ۳ و نيم بر نيم برابر سازمان نظام مهندسي گيلان به برتري رسيد و تيم هيات شطرنج سياهکل با نتيجه ۳ بر يک لوازم خانگي پارس خزر را مغلوب کرد.

کد خبر: 971025004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ - ۹:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جريان اين رقابتها و در بازيهاي برگزار گردیده، تيم شطرنج باشگاه نوين رشت با نتيجه ۳ و نيم بر نيم برابر سازمان نظام مهندسي گيلان به برتري رسيد و تيم هيات شطرنج سياهکل با نتيجه ۳ بر يک لوازم خانگي پارس خزر را مغلوب کرد.

برگزاری مسابقات شطرنج قهرماني ليگ گيلان

برگزاری مسابقات شطرنج قهرماني ليگ گيلان

مسابقات شطرنج قهرماني ليگ گيلان برگزار گردید

در ساير ديدارهاي برگزار گردیده نيز مسابقه تيمهاي شطرنج فروشگاه بزرگ رايي خمام و هيات شطرنج لنگرود با نتيجه مساوي دو بر دو به پایان رسید و تيم هيات شطرنج تالش با نتيجه ۳ بر ۱ تيم شرکت توزيع برق گيلان را شکست داد.
هم چنين تيم کانون وکلاي دادگستري گيلان که در صدر جدول اين رقابتها قرار داشت، با نتيجه ۳ بر ۱ اتحاد رشت را مغلوب کرد تا همچنان به روند صدرنشيني خود ادامه دهد و تيم باشگاه کيش با نتيجه ۲ و نيم بر ۱ و نيم، باشگاه پيشگامان قلعه (ب) را مغلوب کرد.
در ديگر بازيهاي برگزار گردیده از هفته هفتم اين رقابتها نيز تيمهاي شطرنج دبيرستان خوارزمي بندرانزلي و باشگاه پيشگامان قلعه (الف) با نتيجه مشابه ۳ بر ۱ به ترتيب برابر تيمهاي شطرنج بازرگاني خوشگو انزلي و بانک سپه پيروز شدند.

برگزاری مسابقات شطرنج قهرماني ليگ گيلان

در جدول رده بندي اين رقابتها و تا پايان هفته هفتم، تيم کانون وکلاي دادگستري گيلان در صدر جدول قرار دارد، تيم شطرنج لوازم خانگي پارس خزر دوم است و تيم هيات شطرنج تالش در رتبه سوم قرار دارد.
در رقابتهاي شطرنج ليگ دسته اول باشگاههاي استان گيلان، شانزده تيم حضور دارند که بصورت دوره اي و متمرکز در تالار شطرنج مهد انديشه رشت با هم به رقابت ميپردازند.
منبع: خبرگزاری آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۷
618 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0