معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

احصا و بازرسی از سازه های موقت شهر یاسوج/ نظارت بر ساخت و سازها

معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احصا و بازرسی سازه های موقت شهر یاسوج خبر داد

کد خبر: 970309008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ - ۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احصا و بازرسی سازه های موقت شهر یاسوج خبر داد

احصا و بازرسی از سازه های موقت شهر یاسوج

احصا و بازرسی از سازه های موقت شهر یاسوج

احصا و بازرسی از سازه های موقت شهر  یاسوج/ نظارت بر ساخت و سازها

عزیز فیلی شامگاه ۳ شنبه در جلسه شورای فنی استان گفت: با محوریت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و شهرداری یاسوج طرح بازرسی از سازه های موقت در شهر یاسوج اجرایی می گردد.
وی با عنوان این که سازه های موقت در شهر مشهود بوده و خطرات بالقوه ای را نیز بهمراه دارند، اظهار کرد: اخطار کتبی توسط شهرداری در این موارد داده خواهد شد و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی می گردند.
وی با اشاره به این که نظارت صحیح و تخصص محور در پروژه های دولتی و ساخت و سازهای عمومی مورد تاکید است، تصریح کرد: باید جایگاه مشاور و نظارت صحیح در تمامی پروژه های دولتی دیده شود و کنترل کیفی نیز به شکل مطلوبی عملیاتی گردد.
معاون عمرانی استاندار ادامه داد: ‌هیچ دستگاهی نباید در قالب عناوینی مانند صرفه جویی از کیفیت کار بزند و نظارت دقیق بر این موارد نیز مورد تاکید است.
وی، خواستار نظارت کارشناسی شده بر ساخت و سازهای عمومی شد و خاطر نشان ساخت: در این بخش نیز اقدام کارشناسی با نگاه به ساخت و سازهای مقاوم، اصولی و قانون محور ضروری است.

احصا و بازرسی از سازه های موقت شهر یاسوج

فیلی با اشاره به پروژه ها و حوزه پیمانکاری، بیان کرد: هم چنین پروزه ها باید کارفرمای مرتبط با خود را داشته باشند و دستگاههای نظارتی در پروژه های بالای یک میلیارد تومان کنترل ویژه ای را اجرایی کنند.
معاون عمرانی استاندار مطرح کرد: در برخی از دستگاهها، خود دستگاه بعنوان کارفرما فعالیت دارد که در این موارد نیز باید اقدامات کنترلی و نظارتی اعمال گردد.
منبع : خبرگزاری

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۷
870 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0