هرج و مرج در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران هرج و مرج در سازمان

هرج و مرج در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران؟

در حالی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران هم‌چنان با مصائبی لاینحل از جمله پرونده چهل میلیاردی درگیر است که خبر می‌رسد، ریاست این سازمان بدون مصوبه هیئت مدیره عزل و نصب‌هایی را در چند دفتر نمایندگی انجام داده است.

کد خبر: 191020004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸ - ۱۰:۲۷ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در حالی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران هم‌چنان با مصائبی لاینحل از جمله پرونده چهل میلیاردی درگیر است که خبر می‌رسد، ریاست این سازمان بدون مصوبه هیئت مدیره عزل و نصب‌هایی را در چند دفتر نمایندگی انجام داده است.

هرج و مرج در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

هرج و مرج در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

هرج و مرج در سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان تهران؟

با آنکه مهر ماه سال گذشته هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار و منتخبان مشخص شدند، ولی حدود سه ماه طول کشید تا پس از کش و قوس ‌های فراوان و آبستراکسیون پیاپی برخی اعضا هیئت مدیره، ریاست سازمان مذکور انتخاب گردید. سال گذشته، محمد طاهری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گردید.

طی حدود ده ماه اخیر علاوه بر بلاتکلیفی پرونده چهل میلیاردی، سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان از جمله نظام مهندسی ساختمان استان تهران با انتقاداتی در داخل وزارت راه و شهرسازی روبرو بوده اند. شاید مهم‌ترین انتقاد نیز به داستان رفتن مازیار حسینی از معاونت مسکن و ساختمان مربوط باشد که به باور برخی از مدیران اسبق و فعلی وزارت راه حاصل تبانی پدرخوانده های نظام مهندسی ساختمان با یکی از مقامات ارشد دولتی بوده است.

هرج و مرج در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از آذر سال گذشته تا امروز به آخرین وضعیت تخلف چهل میلیاردی بصورت شفاف پاسخ داده و وجود پدرخوانده را در سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران تکذیب کرده است. در این شرایط خبر می‌رسد وی بدون تصویب هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اقدام به عزل و نصب‌هایی در دفاتر نمایندگی سازمان کرده است. گفته می‌شود این اقدام طاهری با واکنش یکی از اعضای هیئت رئیسه  سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران روبرو شده است.

این عضو هیئت رئیسه همان فردی است که با ۳ بار غیبت در نشست هیئت مدیره برای انتخاب هیئت رئیسه و رئیس سازمان (از مهر نود و هفت تا آذر همان سال) موجبات آبستراکسیون نشست ها را فراهم آورده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۸
527 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0