تغییر سازمان نظام مهندسی در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع ساختمان استاندار خراسان رضوی

تغییر سازمان نظام مهندسی در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع ساختمان

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی استان برای هدررفت منابع در حوزه ساختمان تدبیری بیندیشد.

کد خبر: 190703011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ - ۶:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار خراسان رضوی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی استان برای هدررفت منابع در حوزه ساختمان تدبیری بیندیشد.

تغییر سازمان نظام مهندسی در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع ساختمان

تغییر سازمان نظام مهندسی در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع ساختمان

تغییر سازمان نظام مهندسی در  راستای جلوگیری از هدر رفت منابع ساختمان

علی‌رضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اعضای هیات مدیره این سازمان با اشاره به امکان تاثیرگذاری قابل توجه این جامعه در توسعه استان بیان کرد: در مصرف مصالح ساختمانی در کشور اصراف می ‌گردد و هنوز آن چنان که باید نتوانستیم خانه‌ای با ساخت سبک و استقامت بالا بسازیم.
حسینی اظهار داشت: هدررفت منابع ما در حوزه ساختمان از کشور‌های پیشرفته خیلی بیشتر است برای همین سازمان نظام مهندسی در این بخش می‌ تواند نوآوری کرده و تدبیری برای آن بیندیشد تا مشهد در این حوزه پیش قدم گردد، البته استانداری در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌ کنم سازمان نظام مهندسی متولی ساخت یک شهر مدرن بشود یک شهر پنجاه هزار نفری با امکانات شهری مدرن، البته این پیشنهادی است که می ‌تواند پخته‌تر گردد، ولی به هرحال ما این آمادگی را داریم که در راستای آن کمک کنیم.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان ساخت: جامعه نظام مهندسی جامعه بزرگی است که در توسعه استان می‌ تواند تاثیرگذار باشد و فراجناحی بودن نیز به آن کمک خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ تیر ۹۸
844 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0