قرارداد چکارن با شرکت سرمایه گذاری نظام مهندسی ایران بین 2 شرکت صورت پذیرفت؛

قرارداد «چکارن» با شرکت سرمایه گذاری نظام مهندسی ایران

شرکت کارتن ایران خبر داد قراردادی با شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران با موضوع دریافت نمایندگی برند معتبر خارجی و مشارکت در ساخت بسته است

کد خبر: 971115002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ - ۹:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شرکت کارتن ایران خبر داد قراردادی با شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران با موضوع دریافت نمایندگی برند معتبر خارجی و مشارکت در ساخت بسته است.

قرارداد چکارن با شرکت سرمایه گذاری نظام مهندسی ایران

قرارداد چکارن با شرکت سرمایه گذاری نظام مهندسی ایران

قرارداد «چکارن» با شرکت سرمایه گذاری  نظام مهندسی ایران

این قرارداد در تاریخ سیزدهم بهمن ماه نود و هفت منعقد گردیده و نحوه تسویه و پرداخت تمامی هزینه‌های مرتبط با اخذ نمایندگی معتبر خارجی و هزینه ‌های مربوط به طراحی پروژه و تهیه نقشه ‌های معماری و هزینه‌های ساخت تا اتمام عملیات ساختمانی و… به عهده شریک است.
طبق این توافقنامه، آورده مالک زمین پلاک ثبتی به مساحت ۵۳۳۰ متر مربع به استناد سند مالکیت که تصویر آن به امضای طرفین رسیده و جزء لاینفک تفاهمنامه بوده و متعلق به مالک است و تمامی هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی براساس ضوابط، بعهده مالک است.
مبلغ ارزش زمین پلاک ثبتی فوق الذکر براساس نظریه هیات (۳ نفره) کارشناسان رسمی دادگستری تعیین و مورد توافق طرفین قرار ‌می ‌گیرد.
از طرف دیگر آورده شریک نیز پرداخت کلیه هزینه‌ های مرتبط با اخذ نمایندگی معتبر خارجی را به عهده دارد و تمامی هزینه‌های مربوط به طراحی پروژه، تهیه نقشه‌های معماری، سازه و تاسیسات هم‌چنین مدیریت نظارت پروژه، نظارت معماری، سازه و تاسیسات طبق ضوابط و تعرفه‌های سازمان و موسسات ذی ربط به عهده وی است.

قرارداد «چکارن» با شرکت سرمایه گذاری نظام مهندسی ایران

هم‌چنین تمامی هزینه‌های احداث تا اتمام عملیات ساختمانی پروژه بگونه ای که مالک تا پایان عملیات ساختمانی و آماده شدن مجموعه برای بهره‌برداری هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت نکند، اعم از دستمزد کارگران، پیمانکاران، مصالح ساختمانی، حق بیمه کارگران و هزینه‌های بیمه ساختمان، مسؤولیت مدنی پروژه به هر میزان که باشد، طبق نقشه‌های تاییدی که به امضای طرفین رسیده و جز لاینفک تفاهمنامه است.
قابل ذکر است؛ تاریخ موثر اجرای قرارداد سیزدهم مرداد ماه نود و هشت

منبع: بورس نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۷
557 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0