جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی البرز با پرسنل جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان

جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با پرسنل

روز دوشنبه هفدهم مهرماه نود و شش برای نخستین بار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز شاهد برگزاری جلسه هیات مدیره سازمان با پرسنل واحدها و دفاتر نمایندگی سازمان بود.

کد خبر: 960723007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶ - ۸:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ، روز دوشنبه هفدهم مهرماه نود و شش برای نخستین بار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز شاهد برگزاری جلسه هیات مدیره سازمان با پرسنل واحدها و دفاتر نمایندگی سازمان بود.جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی البرز با پرسنل

جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی البرز با پرسنل

جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی البرز با پرسنل

جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان البرز با پرسنل

در این آئین که بدعوت هیات رییسه سازمان و با حضوراعضای هیات مدیره و همه پرسنل و مدیران سازمان در محل ساختمان آموزش برگزار گردیده بود، در ابتدا مهندس پیمان علی نیا مدیر امور اداری سازمان با اشاره به پرسشهای مطرح گردیده از طرف پرسنل در مورد برنامه های آینده سازمان، هدف از برگزاری این جلسه را تشریح آخرین تصمیمات هیات مدیره در مورد مسایل پرسنلی و تبادل نظرات در این مورد دانست.
سپس مهندس هوشنگ کاتب احدی نایب رییس دوم سازمان در سخنانی تصمیمگیری برای تغییر را فرآیندی سخت و پرمسوولیت خواند و با اشاره به رکود در صنعت ساختمان کشور ایجاد تغییرات متناسب شرایط موجود در سازمان را هم ناگزیر دانست.
کاتب با تاکید براین که همه پرسنل سازمان مورد اعتماد و قبول هستند و تغییرات و تعدیل برخی نیروها طبق نیازها و ظرفیتهای فعلی انجام شده است ابراز امیدواری کرد با تغییر شرایط بتوان مجددا از تجارب نیروهای تعدیل شده استفاده کرد.
درادامه غفاری نایب رییس اول سازمان نیز ضمن این که در سخنان خود جمع پرسنل و هیات مدیره سازمان را یک جمع خانوادگی خواند، با اشاره به مشکلات مالی تحمیل شده بر سازمان و تغییرات محتمل پیش رو که ممکن است این مشکلات را زیاد کند، ابراز امیدواری کرد پرسنل خدوم سازمان نیز با درک این شرایط هیات مدیره را در پیشبرد اهداف و برنامه ها یاری کنند.

جلسه ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی البرز با پرسنل

غفاری با اشاره به این که تعداد پرسنل سازمان در استان البرز بسیار بیش تر از استان های دیگر است که البته بخشی از آن به جهت خدمات بیش تری است که در البرز ارایه میشود، کاهش هزینه های پرسنلی را ناگزیر دانست و ابراز امیدواری کرد بخشی از کاهش دریافتیهای پرسنل از طریق ارایه خدمات رفاهی جبران گردد.
قنبری، رئیس سازمان دیگر سخنران این جلسه بود که ضمن ابراز خوشوقتی از این که برای نخستین بار همه خانواده سازمان یعنی پرسنل و هیات مدیره در این محل گردهم آمده اند، از این که در این دوره ناچار در این جمع تعدادی از پرسنل سابق سازمان به دلیل تغییرات متاثر از شرایط رکود صنعت ساختمان تعدیل شده اند ابراز تاسف کرد و گفت: در این شرایط الزامی است بطور شفاف وضعیت موجود را برای پرسنل تشریح کرد.
وی سعی و کوشش هیات مدیره را رونق و اعتبار بخشی هر چه بیش تر به سازمان دانست و با اشاره به برخی معایب باقیمانده از قبل بویژه در حوزه پرسنلی، تشخیص جایگاه استحقاقی و شایسته برای هر یک از پرسنل بر مبنای ارزیابی عملکرد ایشان را یک الزام مورد غفلت مانده در سازمان نام برد و ابراز امیدواری کرد با کمک همه اعضای این خانواده، معایب موجود کم کم اصلاح گردد.
قنبری با اشاره به تکمیل چارت و سیستم استاندارد اداری سازمان و تصویب آن در هفته های آینده، از همه پرسنل سازمان خواست تا در اجرای دقیق آن تلاش کنند.
ریاست سازمان با اشاره به اهمیت توجه به تلاشهای پرسنل و رتبه بندی ایشان ، فرمهای ازریابی پیش بینی شده در سیستم جدید را ملاک ادامه همکاری پرسنل در آینده دانست و از کلیه همکاران خواست تا در تکمیل این فرمها نهایت دقت و شفافیت را به خرج دهند.
وی فرارسیدن زمان اجرای اصلاحات انجام شده در مبحث دوم مقررات ملی ساختمان را از موانع و مشکلات آینده سازمان دانست و گفت: با تدبیر هیات مدیره و همراهی پرسنل بتوان از این موانع هم گذشت.
وی در ادامه سخنانش از فراهم آمدن امکانات رفاهی و گردشگری و هم چنین در دست انجام بودن احداث مجتمع بزرگ ورزشی، رفاهی سازمان خبر داد که در نوع خود در کشور نمونه خواهد بود.
قنبری در خاتمه سخنانش از پرسنل سازمان خواست تا با ارایه ایده ها و نقطه نظرات خود هیات مدیره سازمان را در بهبود شرایط و دست یافتن به اهداف سازمان یاری کنند.
آرش عاشوری به نمایندگی از طرف جمعی از پرسنل سازمان به ارایه نقطه نظرات ایشان از جمله انتخاب نمایندگان کارگری پرسنل پرداخت.
در ادامه با دعوت از پرسنل برای طرح پرسشها و نقطه نظراتشان، رئیس سازمان و مدیر امور اداری سازمان به سوالات و ابهامات طرح شده پاسخ دادند.
هم چنین در خاتمه به قید قرعه به چند تن از پرسنل شرکت کننده در این نجلسه هدایایی تقدیم گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن، مراجع علمی و فنی معتبر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مهر ۹۶
1400 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0