کوهی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان چهار محال و بختیاری از وجود بسته های حمایتی این سازمان برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری خبر داد. ریاست سازمان نظام مهندسی استان چهار محال و بختیاری

بسته های حمایتی سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده

کوهی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان چهار محال و بختیاری از وجود بسته های حمایتی این سازمان برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری خبر داد.

کد خبر: 980209005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۸ - ۱۱:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کوهی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان چهار محال و بختیاری از وجود بسته های حمایتی این سازمان برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری خبر داد.

کوهی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان چهار محال و بختیاری از وجود بسته های حمایتی این سازمان برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری خبر داد.

کوهی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان چهار محال و بختیاری از وجود بسته های حمایتی این سازمان برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری خبر داد.

بسته های حمایتی سازمان نظام مهندسی  چهارمحال و بختیاری برای متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده

در آغاز این نشست، سیدصدرالدین حسینی، ریاست شعبه مرکزی شهرکرد، ضمن تشکر از کوهی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بابت برگزاری این نشست، بیان کرد: با افزایش دامنه همکاری بانک مسکن و فعالان حوزه ساختمان و خدمات ارزشمند سازمان نظام مهندسی، میتوان در راستای ایجاد رونق اقتصادی در بخش ساخت و ساز تاثیرگذار بود.
وی، بعد از اشاره به خدمات و محصولات بانک مسکن، به تشریح سیاستهای اعتباری بانک و رویکرد بانک مسکن در سال جدید پرداخت و اظهار داشت: امید است سازمان نظام مهندسی استان با حمایت بیش‌تر خود از بانک مسکن و سایر فعالان حوزه ساختمان بویژه انبوه سازان بتواند به پویا کردن فعالان این حوزه یاری رساند.
در ادامه ریاست شعبه مرکزی شهرکرد، یاد آور شد: در حال حاضر بسته سیاستهای اعتباری بانک مسکن در بخش ساختمان بویژه در بافت فرسوده و طرح بازآفرینی شهری فرصت مناسبی برای فعالان این حوزه مهیا کرده تا با ایجاد رونق در تولید مسکن و ساخت و ساز به پویایی اقتصاد کشور کمک کند.
در ادامه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ضمن عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به بانک مسکن، از این بانک بعنوان بانکی دولتی، معتبر و تخصصی در حوزه مسکن یاد کرد.
کوهی، ضمن تاکید بر اهمیت پویا نمودن صنعت ساختمان در استان از وجود بسته های حمایتی این سازمان از متقاضیان ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری، هم چون تخفیف بیست و پنج درصدی در هزینه صدور مجوز نظام مهندسی و مجوز ساخت طبقات بیش تر، خبر داد.

بسته های حمایتی سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری برای متقاضیان

وی، ضمن اشاره به افزایش آمار مجوزهای صادر گردیده از اسفند ماه سال نود و هفت تا به حال، خاطر نشان ساخت: با وجود بسته های حمایتی سازمان نظام مهندسی و شهرداری در محدوده بافت فرسوده در حوزه صدور مجوزساخت و از طرفی دیگر، سیاست‌های اعتباری بانک مسکن، امیدوار هستیم این همکاری ها در جهت کمک به عمران و آبادانی تدوام داشته باشد و در نتیجه وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشد.

منبع: پایگاه خبری بانک مسکن

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۸
860 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0