نشست گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی محمد مصطفوی

نشست گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی

مهم ترین دستور کار این جلسه، تداوم برنامه های تربیت مدرسین نظارت گاز فشار قوی بود که مقرر گردید تمهیدات و هماهنگی‌ های لازم برای این دوره با همکاری شورای مرکزی، دفتر تدوین مقررات ملی ساختمان و شرکت ملی گاز ایران انجام گیرد.

کد خبر: 971201018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷ - ۷:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مهم ترین دستور کار این جلسه، تداوم برنامه های تربیت مدرسین نظارت گاز فشار قوی بود که مقرر گردید تمهیدات و هماهنگی‌ های لازم برای این دوره با همکاری شورای مرکزی، دفتر تدوین مقررات ملی ساختمان و شرکت ملی گاز ایران انجام گیرد.

نشست گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی

نشست گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی

گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی روز سی ام بهمن تشکیل نشست داد.

برای این منظور طی فراخوانی از سازمانهای نظام مهندسی استانها برای معرفی افراد واجد شرایط دعوت می ‌گردد و محل برگزاری دوره شورای مرکزی خواهد بود.
به گفته محمد مصطفوی، ریاست گروه تخصصی مکانیک افرادی که در دوره قبل اعلام آمادگی کرده اما موفق به شرکت در دوره آموزشی تربیت مدرسین گاز فشار قوی نشده‌اند می ‌توانند در دوره جدید ثبت نام کنند.
وی، هم‌چنین از طرح و بررسی یک اختراع در این رشته خبر داد که طبق نامه ماخوذه از سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال و بختیاری توسط یکی از مهندسین آن استان به نام اکرم جهانبخشی، صورت گرفته و دریچه های هوشمند تأمین هوای تازه برای فضاهای مسکونی طراحی گردیده است. طبق محتوای نامه این دریچه ها در زمان نشتی گاز یا نقص دودکش فعال می گردد و می‌ تواند از بروز خسارت احتمالی جانی جلوگیری کند. این اختراع به مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی فرستاده خواهد شد تا در صورت تأیید مراحل ثبت اختراع آن پیگیری گردد.

نشست گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۷
556 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0