برگزاری نشست گروه تخصصی معماری شورای مرکزی نشست گروه تخصصی معماری

برگزاری نشست گروه تخصصی معماری شورای مرکزی

در این جلسه، با توجه به پی‌گیری اعضای معمار برخی از سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها حول مسئولیت بحث وال پست، این موضوع در گروه مطرح و مقرر گردید به مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ارجاع گردد که در این مبحث طراحی و ارائه جزئیات اتصال عناصر غیر سازه ای الحاقی و دیوارهای جدا کننده در جدول کنترل روش طراحی و محاسبه سازه ذکر شده است.

کد خبر: 191003027 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ مهر ۹۸ - ۵:۵۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در این جلسه، با توجه به پی‌گیری اعضای معمار برخی از سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها حول مسئولیت بحث وال پست، این موضوع در گروه مطرح و مقرر گردید به مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ارجاع گردد که در این مبحث طراحی و ارائه جزئیات اتصال عناصر غیر سازه ای الحاقی و دیوارهای جدا کننده در جدول کنترل روش طراحی و محاسبه سازه ذکر شده است.

برگزاری نشست گروه تخصصی معماری شورای مرکزی

برگزاری نشست گروه تخصصی معماری شورای مرکزی

نشست گروه تخصصی معماری  شورای مرکزی روز ۹ مهرماه برگزار گردید

در ادامه، نامه دبیر اجرایی شورای مرکزی مبنی بر ارائه نقطه نظرات فنی و کارشناسی گروه‌های تخصصی حول سیلاب های سال جاری مطرح شد و با نظر اعضای گروه، مواردی چون بستر طرح، شرایط اقلیمی منطقه و … قابل توجه دانسته شد که متاسفانه در هر منطقه کمتر مد نظر است.

برگزاری نشست گروه تخصصی معماری شورای مرکزی

لذا بومی سازی مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان پیشنهاد گردید. هم‌چنین بررسی چگونگی محاسبه ظرفیت در طراحی مجدد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید ادامه موضوع در نشست آتی به بحث گذاشته شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۸
495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0