برگزاری آئین بزرگداشت روز شهرساز آئین بزرگداشت

برگزاری آئین بزرگداشت روز شهرساز

بمناسبت روز جهانی شهرسازی آئین گرامیداشت این روز در تاریخ 97/08/30 با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و هم چنین گروه تخصصی شهرسازی در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 970903016 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۹۷ - ۳:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل ازس ازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین،بمناسبت روز جهانی شهرسازی آئین گرامیداشت این روز در تاریخ ۹۷/۰۸/۳۰ با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و هم چنین گروه تخصصی شهرسازی در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید.

برگزاری آئین بزرگداشت روز شهرساز

برگزاری آئین بزرگداشت روز شهرساز

برگزاری آئین بزرگداشت روز  شهرساز

این آئین با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر قزوین، مهمانان آقایان سعید نیا، رضوانی و خانم بیگدلی اعضاء هیئت رئیسه جامعه مهندسان شهرساز کشور، اعضا هیئت مدیره سازمان و حضور پرشور مهندسین شهرساز استان برگزار شد.

در آغاز آئین، وثیق نیا – نائب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن خوش آمدگویی و تبریک این روز، گفت: در جوامع امروزی مهندسین شهرساز وظیفه سنگینی به عهده دارند و بسیاری از برنامه ریزی ها جهت زندگی سالم و با کیفیت شهری و روستایی با استفاده از ظرفیت و توانمندی های این عزیزان قابل اجرا است.

نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به صلاحیتهای تعریف شده در رشته شهرسازی پرداختن که بهره گیری از تخصص مهندسین شهرساز میتواند از مشکلات امروزه شهرها بکاهد و در ارتقا کیفیت سبک زندگی شهرها مؤثر باشد.

در ادامه زاهد پور – مدیر کل امور شهری استانداری قزوین ضمن تبریک روز جهانی شهرسازی به اهمیت حضور شهرسازان در حوزه های برنامه ریزی و مسائل شهری در استان پرداخت و تاکیدات ویژه ای در حوزه شهرسازی مشارکتی و نقش برجسته مردم در آن داشت و خواستار حضور موثرتر مهندسین شهرساز در امر تصمیم سازی در حوزه امور شهری شد.

برگزاری آئین بزرگداشت روز شهرساز

آقایان سعیدنیا، رضوانی و خانم بیگدلی که مهمانان علمی این آئین بودند با توجه به شعار روز جهانی شهرسازی در ایران به ارائه مطالب علمی و کارشناسی در حوزه شهرسازی پرداختند و مشکلات شهری امروزه را تحلیل و بررسی نمودند و تاکید بر در نظر گرفتن نقش اساسی انسان ها در طرحهای شهری نمودند.

سخنران بعدی این برنامه،

داوودی – ریاست شورای شهر اسلامی شهر قزوین، ضمن تشکر از تلاش های مهندسین شهرساز، یکی از الزامات حل مسائل شهری را احیاء مفهوم انسان محوری عنوان کرد و با اشاره به : دلایل عدم موفقیت برخی طرحهای شهری در قزوین عنوان کرد: شورای شهر بدنبال تخصص محوری و استفاده از نظرات کارشناسان در این حوزه است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۷
719 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0