برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته معدن در یزد جشن دانش آموختگی

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته معدن در یزد

جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی نود و چهار رشته مهندسی معدن دانشگاه یزد با حضور رییس نظام مهندسی معدن کشور در تالار دکتر جلیل شاهی برگزار گردید.

کد خبر: 190701006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ - ۲:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی نود و چهار رشته مهندسی معدن دانشگاه یزد با حضور رییس نظام مهندسی معدن کشور در تالار دکتر جلیل شاهی برگزار گردید.

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته معدن در یزد

جشن دانش آموختگی

جشن دانش آموختگی دانشجویان  رشته معدن در دانشگاه یزد برگزار گردید

جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی نود و چهار رشته مهندسی معدن دانشگاه یزد با حضور داریوش اسماعیلی رییس نظام مهندسی معدن کشور ، محمدرضا اسدی؛ ریاست نظام مهندسی معدن استان یزد، دانش آموختگان این رشته و برخی از اعضای هیات علمی دانشکده معدن در تالار دکتر جلیل شاهی برگزار گردید.
در آغاز این آیین، مهدی نجفی رییس دانشکده معدن ومتالوژی دانشگاه یزد به تشریح تاریخچه این دانشکده و اقدامات صورت گرفته پرداخت.
داریوش اسماعیلی، ریاست نظام مهندسی معدن کشور و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، نقش معادن در رونق و توسعه اقتصاد کشور را مهم توصیف کرد و با عنوان این که استان یزد از نظر تنوع معادن، جایگاه قابل قبولی در کشور دارد، مباحث اقتصادی معادن را تبیین کرد.

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته معدن در یزد

تجلیل از کوهساری و غریبی از اعضای هیأت علمی پیشکسوت و بازنشسته دانشکده مهندسی معدن و متالورژی و اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود به دانش آموختگان، پایان بخش این آیین بود.

منبع: خبرگزاری موج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسیتاریخ

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۸
716 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0