تجلیل از بانوان شاغل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تجلیل از بانوان شاغل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمناسبت روز زن از بانوان شاغل در این سازمان تجلیل نمود.

کد خبر: 971206020 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ - ۵:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمناسبت روز زن از بانوان شاغل در این سازمان تجلیل نمود.

تجلیل از بانوان شاغل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تجلیل از بانوان شاغل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تجلیل از بانوان شاغل در سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان یزد

مهدی سالاری با اشاره به الگو قراردادن حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در زندگی، بیان داشت: رفتارهایی که ائمه و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در رویارویی با مسائل و مشکلات و در شرایط سخت داشتند آن ارزش‌ها کسب و در رفتار نشان دهیم.
از بانوان شاغل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تجلیل شدند
وی ادامه داد: رفتارهای شما طبق ارزش‌هایی است که به آن ها اعتقاد دارید و طبق آن شکل میگیرد. همان‌طور که ادب، احترام و نظم میتواند یک ارزش باشد کسی که نظم برایش یک ارزش هست در رفتارهایش بروز میدهد.
سالاری با تاکید بر واضح بودن ارزش‌ها اظهار داشت: با قبول مسوولیت اجتماعی رفتارهای متناسب با ارزش‌ها در کنار مسئولیت محوله داشته باشید تا بتوانیم بعنوان الگو استفاده کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: دغدغه بنده بعنوان رئیس سازمان در مرحله نخست، ارائه برنامه های متناسب مدیران در جهت حفظ اهداف سازمان و داشتن رفتارهای واضح اعضا و کارکنان است.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمان مهمی است لذا کارکنان میبایست چشم انداز کاری و علایق خود را مشخص کنند تا رضایت و مراجعه مردم برای اخذ خدمات مهندسی افزایش یابد.

تجلیل از بانوان شاغل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وی خاطر نشان کرد: از بانوان شاغل در نظام مهندسی انتظار دارم به شکل خاص با قابلیت‌ها و استعدادهای ذاتی خود بیش تر به سازمان کمک کنند و در راستای ارتقاء اهداف سازمان همه تلاش خود را به کار گیرند.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در این نشست، با اعلام خبرفعال کردن بخش کمیسیون بانوان یاد آور شد: با برنامه ریزی مناسب درراستای فعال کردن بخش کمیسیون بانوان پیگیری گردد تا بانوان با مهارت‌ها و یکسری خصوصیاتی که بصورت ذاتی در آن ها نهفته است در سازمان به نحو مطلوب از آن ها استفاده شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-اجرا ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۷
527 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0