برگزاری آیین گرامی‌داشت روز جهانی کار و کارگر دفتر نمایندگی بابلسر احمد واثق نژاد

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز جهانی کار و کارگر دفتر نمایندگی بابلسر

این آیین، با حضور معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهرهای بابلسر و بهنمیر و هادی شهر، رؤسای محترم اداره راه و شهرسازی، کار تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش فنی حرفه ای و انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابلسر در سالن میزبان برگزار گردید.

کد خبر: 980216020 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - ۶:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندس کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،این آیین، با حضور معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهرهای بابلسر و بهنمیر و هادی شهر، رؤسای محترم اداره راه و شهرسازی، کار تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش فنی حرفه ای و انجمن صنفی کارگران ساختمانی بابلسر در سالن میزبان برگزار گردید.

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز جهانی کار و کارگر دفتر نمایندگی بابلسر

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز جهانی کار و کارگر دفتر نمایندگی بابلسر

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز جهانی کار و کارگر  دفتر نمایندگی بابلسر

احمد واثق نژاد، معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بابلسر در این آیین، ضمن تبریک روز کارگر بیان کرد: کارگران بازوان اجرایی در جهت پیشبرد پروژه های ساختمانی هستند و رعایت مسائل ایمنی در کار از ملزومات فعالیت در پروژه های ساختمانی است.
واثق نژاد ادامه داد: کارگرانی که در جهت افزایش سطح علمی و توانمندی خود قدم بردارند در هیچ برهه زمانی بیکار نخواهند بود.
سهیل عابدینی، ریاست دفتر نمایندگی نظام مهندسی بابلسر ضمن تقدیر از زحمات کارگران در بخشهای مختلف افزود: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند که با زحمات خود نان حلال کسب کرده و در خدمت پیشرفت و آبادانی شهرستان تلاش می کنند.

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز جهانی کار و کارگر دفتر نمایندگی بابلسر

عابدینی تصریح کرد: رشد و توسعه کشور مدیون دستان کارگران زحمتکش است و تا کارگران نباشند هیچ مدیری نمیتواند برنامه های خود را عملی کند. در ادامه سعیدی، نماینده اداره کار شهرستان، در مورد رعایت اصول ایمنی در کارگاههای ساختمانی و مسائل حقوقی که امکان درگیر کردن کارگران و پیمانکاران را داشته، توضیحاتی ارائه نمود و بندهایی از آیین نامه حفاظت کارگاههای ساختمانی را متذکر گردید.
در خاتمه از کارگران نمونه فعال در رسته های مختلف پروژه های ساختمانی تجلیل به عمل آمد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۸
679 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0