برای اولین بار در کشور ازسوی مجتمع رسانه‌ای ساختمان:

جشن پایان سال صنعت ساختمان برگزار می‌شود

جشن پایان سال صنعت ساختمان با حضور فعالان حوزه عمرانی کشور برای اولین بار از سوی مجتمع رسانه‌ای ساختمان با هدف قدردانی از یک سال زحمات فعالان و متخصصان حوزه ساخت و ساز و عمران و به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی در جامعه بزرگ صنعت ساختمان کشور در تاریخ 17 اسفند ماه 95 برگزار می‌شود.

کد خبر: 7323 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ بهمن ۹۵ - ۲:۴۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در جشن پایان سال صنعت ساختمان کارشناسان، نمایندگان مجلس، مسئولان و دست اندرکاران حوزه صنعت ساختمان حضور می یابند.برگزاری جشن پایان سال صنعت ساختمان

برگزاری جشن پایان سال صنعت ساختمان

برگزاری جشن پایان سال صنعت ساختمان

برگزاری جشن پایان سال صنعت ساختمان

بر پایه این گزارش در این جشن مهمانانی از سازمان‌ها و نهادهای ذیربط شامل شهرداری‌ها، شورای شهر، سازمان نظام‌مهندسی، ادارات راه و شهرسازی، مجلس، تولید‌کنندگان و انبوه سازان مسکن و ساختمان و تشکل ها و انجمن های صنفی و مهندسی حوزه صنعت ساختمان حضور خواهند یافت.

گفتنی است، جشن پایان سال صنعت ساختمان کشور با سخنرانی برخی از مسئولان و اجرای برنامه ‌های متنوع و موسیقی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان (حادثه پلاسکو) و تقدیر از خانواده‌های آنها همراه خواهد بود.

همچنین در این مراسم «دبیرخانه‌ چهره سال صنعت ساختمان» ضمن معرفی چهره‌های سال صنعت ساختمان که جزو منتخبان چهارمین دوره چهره‌سال صنعت ساختمان کشور در زیرگروه‌های شهرداران، شورای شهر، سازمان نظام مهندسی، ادارات راه و شهرسازی و مدیران دولتی هستند، اقدام به اهدای تندیس و تقدیر از این منتخبان خواهد کرد.

علاوه بر این «دبیرخانه‌ چهره سال صنعت ساختمان» از خبرنگاران منتخب در مسابقه «خبرنگاری حوزه صنعت ساختمان» تقدیر و جوایزی را به منتخبان اهدا می کند.

منبع: صما

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۵
944 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0