تجلیل از رسولی و حاج قاسمی بعنوان چهره های برتر نود و هفت چهره های برتر نود و هفت

تجلیل از رسولی و حاج قاسمی بعنوان چهره های برتر نود و هفت

در آیین متمرکز جشن روز مهندس که با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردیده بود از نه تن از مهندسین برتر و پیشکسوت که کارنامه قابل توجهی در این حوزه داشته اند، تقدیر و تجلیل بعمل آمد که نام مهدی حاجی قاسمی و احد رسولی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرج در بین آن ها دیده می شود.

کد خبر: 971211007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ - ۱۱:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در آیین متمرکز جشن روز مهندس که با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردیده بود از نه تن از مهندسین برتر و پیشکسوت که کارنامه قابل توجهی در این حوزه داشته اند، تقدیر و تجلیل بعمل آمد که نام مهدی حاجی قاسمی و احد رسولی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرج در بین آن ها دیده می شود.

تجلیل از رسولی و حاج قاسمی بعنوان چهره های برتر نود و هفت

تجلیل از رسولی و حاج قاسمی بعنوان چهره های برتر نود و هفت

رسولی و حاجی قاسمی بعنوان چهره های  برتر نود و هفت تجلیل گردیدند

جشن برزگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس با حضور پرشور مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در محل تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار گردید. رضایی فر، مدیرکل راه و شهرسازی البرز، عباس زارع، ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان، فیروز زارع، ریاست بسیج مهندسین البرز، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج و معاونین وی، فرماندار نظرآباد، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، مشاور استاندار البرز، عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و… از جمله حاضران در این آیین بودند.
فرهاد غلامی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در این ابتدای این آیین ضمن خوشامدگویی به حضار بیان کرد: متاسفانه جایگاه مهندسین ساختمان بگونه بایسته و شایسته در جامعه تثبیت نشده و ضرورت دارد از توانمندی‌های این عزیزان بیش از پیش استفاده گردد.
غلامی در عین حال تصریح کرد: مهندسین نیز باید امانتدارانه و متعهدانه به وظایف خود عمل کنند.

تجلیل از رسولی و حاج قاسمی بعنوان چهره های برتر نود و هفت

عباس زارع، ریاست شورای اسلامی شهر کرج دیگر سخنران این آیین بود که در اظهارات خود با تبریک روز مهندس و ذکر کردن نیازها و برنامه های مدیریت شهری کرج در حوزه فنی و عمرانی، بحضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر اشاره و بیان کرد: مهندسین بازوان توانمند شهر هستند و تعهد و تخصص ایشان میتواند بستر روشنی را برای شهرمان فراهم کند.
تجلیل از معرفی چهره های ماندگار مهندسی استان البرز در سال نود و هفت دیگر برنامه این آیین بود و طی آن از نه نفر از مهندسین پیشکسوت و دارای سوابق اجرایی درخشان، هم‌چنین یک چهره علمی، یک چهره برتر مهندسی، یکی از بانوان مهندس که در حین اجرای وظایف مهندسی دچار آسیب دیدگی شده بود، عضو حقوقدان شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سازنده نماهنگ مهندس، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

منبع: سپیدار آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۷
519 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0