نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان محمد مسیح فر، ریاست دفتر نمایندگی دزفول

برگزاری جشن روز مهندس در دفتر نمایندگی دزفول

جشن روز مهندس در دفتر نمایندگی دزفول با حضور مسئولین شهرستان دزفول، عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و عضوهای دفتر نمایندگی دزفول برگزار گردید.

کد خبر: 961216003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ - ۱۰:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جشن روز مهندس در دفتر نمایندگی دزفول با حضور مسئولین شهرستان دزفول، عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و عضوهای دفتر نمایندگی دزفول برگزار گردید.

برگزاری جشن روز مهندس در دفتر نمایندگی دزفول

برگزاری جشن روز مهندس در دفتر نمایندگی دزفول

جشن روز مهندس در دفتر نمایندگی  دزفول برگزار گردید

محمد مسیح فر، ریاست دفتر نمایندگی دزفول، در این رابطه بیان داشت: دفتر نمایندگی دزفول به پاس ارج نهادن به فعالیتهای عضوهای خود، جشن روز مهندس را با حضور حداکثری اعضای سازمان برگزار کرد.
مسیح فر با عنوان این که این دفتر نمایندگی دارای ۱ هزار و دویست عضو است تصریح کرد: دفتر نمایندگی دزفول وظیفه سنگینی در مورد ارائه خدمات آموزشی، رفاهی و خدمات مهندسی به این قشر فرهیخته دارد که خوشبختانه در طول فعالیت خود رضایت حداکثری را در این مقوله داشته و کماکان تلاش در بهبود نواقص و مشکلات گذشته را دارد.
وی، به خدمات ارائه شده به اعضا در سال نود و شش اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری سمینار مسئولیت حقوقی مهندسان طراح ناظر مجری، برگزاری کلاس های آموزشی مجریان برق در امور ساختمانی، برگزاری اردوهای تفریحی بمناطق تفریحی استان و برگزاری کلاسهای رفاهی و آموزشی و ورزشی مانند استخر فوتسال والیبال از جمله خدمات ارائه شده در سال نود و شش است.
رئیس دفتر نمایندگی دزفول بر ضرورت تعامل با ارگانهای دیگر در سطح استان اشاره کرد و گفت: از مدیران ارشد شهرستان برای تعامل و همکاری در امور مختلف دعوت و جلسه هایی با آنها برگزار گردید.

برگزاری جشن روز مهندس در دفتر نمایندگی دزفول

وی یاد آور شد: تغییر در روند ثبت پرونده های گاز از اتحادیه به دفاتر پیش خانه دولت، تشکیل کار گروههای تخصصی و معماری مکانیک سازه در دفتر نمایندگی، فعال نمودن بازرسی برق در خصوص ساختمان های قدیمی و نوساز، پیگیری ساخت ساختمان جدید دفتر نمایندگی دزفول و پیگیری اجرایی شدن مجری ذی صلاح از دیگر خدمات ارائه شده است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اسفند ۹۶
1119 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0