فراخوان ثبت نام مسابقات انتخابی فوتسال اعضا و کارکنان سازمان هدف از برگزاری مسابقات:

فراخوان ثبت نام مسابقات انتخابی فوتسال اعضا و کارکنان سازمان نظام مهندسی در شهرستان تبریز

بدین وسیله از اعضا محترم سازمان نظام مهندسی شهرستان تبریز که علاقه مند به شرکت در مسابقات انتخابی فوتسال استانی هستند، دعوت به عمل می آید تا با در نظر گرفتن شرایط ذیل و همراه داشتن مدارک لازم، به ساختمان مرکزی سازمان  مراجعه نمایند.

کد خبر: 191115007 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ آبان ۹۸ - ۴:۲۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،بدین وسیله از اعضا محترم سازمان نظام مهندسی شهرستان تبریز که علاقه مند به شرکت در مسابقات انتخابی فوتسال استانی هستند، دعوت به عمل می آید تا با در نظر گرفتن شرایط ذیل و همراه داشتن مدارک لازم، به ساختمان مرکزی سازمان  مراجعه نمایند.

فراخوان ثبت نام مسابقات انتخابی فوتسال اعضا و کارکنان سازمان

فراخوان ثبت نام مسابقات انتخابی فوتسال اعضا و کارکنان سازمان

فراخوان ثبت نام مسابقات انتخابی فوتسال اعضا و کارکنان سازمان نظام مهندسی در شهرستان تبریز

هدف از برگزاری مسابقات:

هدف از برگزاری این مسابقات تقویت سلامتی و ارتقا روحیه، نشاط، انگیزه، وفاق و فراهم آوردن زمینه رشد و پیشرفت ورزشی در محیطی سالم و در خور شان، شخصیت و فرهنگ جامعه مهندسی است.

شرایط ثبت نام:

۱-تعداد بازیکنان هر تیم حداقل ده نفر و حداکثر دوازده نفر خواهند بود.‌ (همه بازیکنان بایستی تا  تاریخ تحویل مدارک روز ۳ شنبه مورخ پنجم آذر ماه نود و هشت به عضویت سازمان در آمده باشند.)

۲-معرفی ۱ نفر به عنوان سرپرست و مربی تیم ضروری بوده و سرپرست تیم بایستی عضو سازمان باشد ضمنا چنان‌چه مربی تیم  جز بازیکنان باشد عضویت نامبرده در سازمان الزامی است.

۳-داشتن کارت بیمه ورزشی معتبر برای تمامی اعضا و کادر اجرایی تیم تا آخر مسابقات ( سال نود و هشت) الزامی است.

۴-مسابقات از لحاظ فنی براساس قوانین فوتسال و مقررات اجرایی و آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال با هماهنگی هیات فوتبال استان برگزار خواهد شد.

۵-بازیکنان هر تیم بایستی ۱ دست لباس ورزشی متحد الشکل و یک دست کاور با رنگ متفاوت و ساق بند را داشته باشند.

۶- اعضا و کادر اجرایی تیم موظف به رعایت کامل مسائل اخلاقی و انضباطی بوده و این مسئولیت به عهده سرپرست تیم خواهد بود. در صورت بروز هر گونه تخلف براساس آئین نامه انضباطی فدراسیون رفتار و مواد حاد جهت رسیدگی به شورای انتظامی سازمان ارجاع داده خواهد شد.

۷-تیمها چهل و هشت ساعت پیش از آغاز مسابقات می‌توانند حداکثر دو نفر از اعضای تیم خود را تغییر دهند و بعد از آغاز مسابقات به هیچ عنوان، تغییر بازیکن یا کادر فنی امکان پذیر نخواهد بود. (۲ نفر بازیکن جدید بایستی چهل و هشت ساعت پیش از آغاز مسابقات به عضویت سازمان در آمده باشد.)

۸-ملاک عضویت بازیکنان در تیمها طبق اولویت معرفی و ثبت نام خواهد بود.

۹-لازم به توضیح است که ۴ تیم برتر به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

۱۰-بهمراه داشتن کارت عضویت برای اعضای تیم در زمان برگزاری مسابقات الزامی است.

۱۱-مهلت ثبت نام مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. ضمنا زمان قرعه کشی پس از ثبت نام تیمها متعاقبا به سرپرست تیمها اعلام خواهد شد.

۱۲-در صورت بروز هر گونه اختلاف، تصمیمات کمیته اجرایی برای تیمها لازم الاجرا خواهد بود.

ثبت نام و تحویل مدارک تیمها:

از روز یک‌شنبه مورخ سوم آذر ماه نود و هشت  لغایت روز ۳ شنبه مورخ پنجم آذر ماه نود و هشت با حضور سرپرستان از ساعت پانزده الی هفده در طبقه اول ساختمان مرکزی سازمان انجام خواهد شد.

فراخوان ثبت نام مسابقات انتخابی فوتسال اعضا و کارکنان سازمان

مدارک مورد نیاز:

ارائه کپی کارت عضویت، کارت بیمه ورزشی، کارت ملی و یک قطعه عکس  ۴*۳ الصاقی به فرم، ارائه و تکمیل فرم تعهد نامه از طرف سرپرستان تیم‌ها ضروری است.

قابل ذکر است فرم های مربوطه در ساعت اداری و غیر تعطیل توسط روابط عمومی سازمان در طبقه چهارم ساختمان مرکزی توزیع خواهد شد.

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۹۱۴۴۱۸۰۶۳۴ آقای مهندس پیمان خاصه تراش تماس حاصل نمایید.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۸
10791 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0