صنعت ساختمان، کارآفرین ترین صنعت کشور معاون وزیر راه و شهرسازی

صنعت ساختمان، کارآفرین ترین صنعت کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: صنعت ساختمان، کارآفرین ترین صنعت کشور است مازیار حسینی، با اشاره به این که صنعت ساختمان میتواند چرخ اقتصاد کشور را به گردش درآورد، اظهار داشت: تقریبا از نظر اقتصاد امروز در کشور صنعتی را نمیتوان یافت که مانند صنعت ساختمان کارآفرینی کند.

کد خبر: 980212029 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۶:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: صنعت ساختمان، کارآفرین ترین صنعت کشور است
مازیار حسینی، با اشاره به این که صنعت ساختمان میتواند چرخ اقتصاد کشور را به گردش درآورد، اظهار داشت: تقریبا از نظر اقتصاد امروز در کشور صنعتی را نمیتوان یافت که مانند صنعت ساختمان کارآفرینی کند.

صنعت ساختمان، کارآفرین ترین صنعت کشور

صنعت ساختمان، کارآفرین ترین صنعت کشور

صنعت ساختمان، کارآفرین  ترین صنعت کشور

وی، ۵ شنبه در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شیراز، تصریح کرد: امروز صنعت ساختمان سازی در دنیا در نسل ششم قرار دارد که اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم این صنعت در کشور ما در نسل سوم قرار دارد که کم کردن این فاصله، وظیفه مهندسان و نظام مهندسی ساختمان است.
حسینی، ایمنی و دوام را از ویژگیهای یک ساختمان استاندارد دانست و ادامه داد: یک ساختمان استاندارد باید افزون بر ایمنی، باید تامین کننده آرامش و آسایش برای ساکنان آن باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان ساخت: بنظر میرسد که در بحث سازمان نظام مهندسی بیش تر بدنبال مسایل صنفی و حاشیه ای بوده ایم در حالی که وظیفه داریم به مسایل مرتبط با مردم نیز فکر کنیم.

صنعت ساختمان، کارآفرین ترین صنعت کشور

وی یاد آور شد: امروز کشور ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است، ما درگیر یک تروریسم واقعی که انسانیت، منطق و عقل در آن وجود ندارد هستیم و رسالت ما بعنوان یک جامعه مهندسی که میتواند نقش بسزایی در این شرایط ایفاد کند خیلی سنگین است و ضرورت دارد که قدم های موثری برداریم.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
514 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0