برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد:

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین

سید کاظم مجابی عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان مهرماه سال جاری با حضور شرکتهای تولیدکننده، انبوه سازان و فعالان این صنعت در قزوین برگزار می گردد.

کد خبر: 190702005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸ - ۱۲:۲۹ ب.ظ

 

 به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید کاظم مجابی عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان مهرماه سال جاری با حضور شرکتهای تولیدکننده، انبوه سازان و فعالان این صنعت در قزوین برگزار می گردد.

 

جلسه شورای هماهنگی برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان ظهر ۲شنبه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار گردید.

وی در این جلسه تصریح کرد: در استان بیش از شصت و یک شرکت ساختمانی داریم که ظرفیت ‌های زیادی برای معرفی خود دارند که بهترین فرصت در نمایشگاه فراهم می‌گردد.

مجابی ادامه داد: می ‌توانیم نمایشگاه‌ های فصلی ساختمان را هم با رویکردهای مختلفی برگزار کنیم و باید از همه کسانیکه در عرصه صنعت ساختمان از تولید مصالح گرفته تا وسایل مختلف بتوانیم برای مشارکت استفاده کنیم.

وی گفت: هم‌چنین دویست و پنجاه واحد در استان در حوزه ساختمان فعال هستند که اگر بتوانیم نوع همکاری را در این نمایشگاه مشخص کنیم به نتایجخوبی می رسیم.

وی گفت: خوشبختانه در استان قزوین ظرفیت ‌های خوبی داریم که اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم قادر خواهیم بود این توانمندی ‌ها را معرفی کرده و بازاریابی محصول هم داشته باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین توان برگزاری نمایشگاهی بزرگ و متنوع را دارد و اگر در برگزاری نمایشگاه بطور شایسته اقدام کنیم در واقع سرمایه گذاری مناسبی برای معرفی توان تولیدی خود را صورت داده ایم.

وی افزود: در برگزار ی نمایشگاه توجه به نیاز مخاطب، مصرف کننده و مشتری مهم است و سازمان نظام مهندسی ساختمان هم بعنوان یک مصرف کننده باید شرایط را برای حضور موفق همه شرکت ‌ها و واحدهای مرتبط در این نمایشگاه فراهم کند.

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه بازار مصرف و تقاضا در استان مهیاست و ایجاب می‌ کند چنین نمایشگاه ‌هایی برگزار گردد.

وی گفت: اگر درست برنامه ریزی کنیم این نمایشگاه می ‌تواند یک برند و الگو برای سایر بخش ‌ها و استان‌ ها شود بهمین علت، با فراخوان گسترده و توجه به محتوی و کیفیت کار باید زمینه حضور شرکت‌ های متعددی در نمایشگاه صنعت ساختمان مهیا گردد.

مجابی در مورد اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه ارائه خدمت به فعالان صنایع سختمان، ارتقا دانش فنی و ترویج فرهنگ رعایت مقررات ملی ساختمان است.

وی گفت: در برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان دنبال درآمدزایی نیستیم بلکه معرفی صنایع فعال و ترویج مردم در استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد، رعایت مقررات ملی ساختمان در دستور کار است.

مجابی ادامه داد: برنامه‌های جنبی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه صنعت ساختمان است.

قرار است نمایشگاه صنعت ساختمان مهرماه سال جاری با حضور گسترده فعالان عرصه صنعت ساخت و ساز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۸
785 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0