نظام مهندسی ساختمان بر ایمنی ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشند استاندار خوزستان خبر داد:

شهرداری و نظام مهندسی ساختمان بر ایمنی ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشند

غلامرضا شریعتی بیان کرد: شهرداری و نظام مهندسی با ساخت و سازهایی که اصول ایمنی مقابله با زلزله را رعایت نمیکنند مقابله کند و استانداری نیز در این مورد نهایت همکاری و دفاع را از آن ها خواهد داشت.

کد خبر: 960908014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ - ۲:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، غلامرضا شریعتی بیان کرد: شهرداری و نظام مهندسی با ساخت و سازهایی که اصول ایمنی مقابله با زلزله را رعایت نمیکنند مقابله کند و استانداری نیز در این مورد نهایت همکاری و دفاع را از آن ها خواهد داشت.نظام مهندسی ساختمان بر ایمنی ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشند

نظام مهندسی ساختمان بر ایمنی ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشند

نظام مهندسی ساختمان بر ایمنی ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشند

شهرداری و نظام مهندسی ساختمان بر ایمنی  ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشند

 

وی در حاشیه نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که بصورت نمادین در هنرستان فنی و حرفه ای حضرت خدیجه (س) اهواز برگزار گردید، گفت: بروز بسیاری از مشکلات در زمان بروز بلایای طبیعی به علت برخی کاهلی و کاستیهای مسئولین است و باید در این موارد مسئولین جدیت داشته باشند.
شریعتی ادامه داد: امکانات و تجهیزات امداد و نجات در خوزستان نسبت به استانهای دیگر مناسب است ولی با توجه به وسعت استان و صنایع بزرگی که در خوزستان وجود دارد مناسب نیست.
وی تصریح کرد: با شهردار اهواز مذاکراتی برای خرید بالا برهای بلند و آب پاش و مه پاش و نیز ساخت دو سالن در موارد اضطراری در غرب و شرق اهواز در مدت زمان ۱ سال آینده انجام داده ام.
استاندار خوزستان افزود: هم چنین در برنامه کاری استانداری خوزستان است که در مدت ۳ سال برنامه ریزی انجام گردد که اعتبار لازم برای مقابله با بلایای طبیعی تامین گردد.
شریعتی با اشاره به این که در بحث بازسازی مدارس بطور جدی ورود کرده ایم ادامه داد: با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تفاهم نامه ای بسته شده و انتظار میرود که همکاری لازم را با خوزستان برای مقاوم سازی مدارس استان داشته باشند.

نظام مهندسی ساختمان بر ایمنی ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشند


شریعتی تاکید کرد: سی درصد از مدارس خوزستان فرسوده هستند و نیاز است که برای استحکام بخشی این مدارس به خوزستان کمک گردد.
استاندار خوزستان گفت: مانور زلزله ای امروز، بخوبی و با همکاری دستگاههای امداد و نجات انجام گرفت و دانش آموزان بخوبی آموزش دیده اند؛ این آموزشها باید گسترش یابد تا آینده سازان کشور بتوانند هنگام بحران از سلامتی خود و دیگران حفاظت کنند.
نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس با همکاری دستگاههای امداد و نجات خوزستان شامل: جمعیت هلال احمر، اورژانس ، سازمان آتش نشانی، استانداری خوزستان و اداره کل مدیریت بحران خوزستان در هنرستان فنی و حرفه ای حضرت خدیجه (سلام الله علیه) اهواز هم زمان با کل کشور و خوزستان برگزار گردید.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آذر ۹۶
824 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0