سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده بازسازی کارخانه درخشان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده بازسازی کارخانه درخشان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در بازدید از محل سابق کارخانه پتوبافی درخشان یزد واقع در خیابان شهید چمران وضع موجود ابنیه را جهت انجام اقدامات بازسازی مورد بررسی قرار داد.

کد خبر: 971004011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ دی ۹۷ - ۳:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در بازدید از محل سابق کارخانه پتوبافی درخشان یزد واقع در خیابان شهید چمران وضع موجود ابنیه را جهت انجام اقدامات بازسازی مورد بررسی قرار داد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده بازسازی کارخانه درخشان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده بازسازی کارخانه درخشان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده بازسازی  کارخانه درخشان یزد است.

این مجموعه چهار و دو دهم هکتار وسعت دارد و بخشهای مهمی از در گذر زمان تخریب شده است. ساختمان سالنهای کارخانه که از نظر میراث فرهنگی ارزشمند است بطور نسبی حفظ شده و قابل بازسازی است.
سالاری، که از طرف نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و سازمان زمین و مسکن همراهی میشد، در خاتمه بازدید، قابلیت مجموعه را برای استقرار ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان و شبکه نظام فنی و اجرایی غیر دولتی از جمله شبکه مجریان ذی صلاح، دفاتر طراحی و دفاتر پیمانکاری خوب توصیف کرد تا فضایی مشابه پارک علم و فناوری در کارخانه اقبال یزد ایجاد گردد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده بازسازی کارخانه درخشان یزد

ریاست سازمان استان، از استقبال خوب معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای انجام این کار زیبا، اساسی و موثر خبرداد و اظهار داشت: مکاتبات لازم با اداره کل راه و شهرسازی بعنوان نماینده سازمان زمین و مسکن صورت خواهد گرفت.
سید منصور سیدعلاقبند _ دبیر هیئت مدیره، سالاری را در این بازدید همراهی میکرد.
منبع: یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی محاسبات عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ دی ۹۷
891 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0