نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند سازمان نظام مهندسی یک سازمان مستقل

سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مستقل است

وقتی هیات مدیره ها، سازمان را خانه خود نمیدانند و مشکلات و اختلافات را به بیرون از سازمان و بازرسی و تعزیرات منتقل میکنند سبب میشود که سازمان تضعیف گردد.

کد خبر: 961121019 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۹:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، وقتی هیات مدیره ها، سازمان را خانه خود نمیدانند و مشکلات و اختلافات را به بیرون از سازمان و بازرسی و تعزیرات منتقل میکنند سبب میشود که سازمان تضعیف گردد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مستقل است

سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مستقل است

سازمان نظام مهندسی ساختمان یک  سازمان مستقل است

مهدی حق بین در جلسه مشترک هیات مدیره با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در هتل کاروانسرای آبادان برگزار گردید، بیان کرد: ما باید در جهتی حرکت کنیم که روابط عمومی هر استان آیین نامه و قوانین نظام مهندسی را بداند تا آنرا در بین مهندسان و مردم ترویج کند.
حق بین عنوان داشت: شورای سیاستگذاری روابط عمومی در دور ششم هیات مدیره آغاز بکار کرد ولی نتوانست جایگاه خود را پیدا کند ولی حرکت آن در دوره هفتم رو به جلو است.
وی یاد آور شد: وقتی هیات مدیره ها، سازمان را خانه خود نمیدانند و مشکلات و اختلافات را به بیرون از سازمان و بازرسی و تعزیرات منتقل میکنند سبب میشود که سازمان تضعیف گردد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مستقل است

مشاور ارشد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خاطر نشان کرد: این در حالیست که میتوانند مشکلات خود را در شورای مرکزی و خانه خود مطرح کنند که اگر این اتفاق می افتاد الان این مشکلات وجود نداشت و وزارت خانه و انبوه سازان این هجمه ها را به نظام مهندسی وارد نمیکردند چرا می گویند مهندسان امضا فروشی میکنند در حالیکه در گذشته این حرفها مطرح نبود.
وی اظهار داشت: بگونه ای عمل کنید که رسالت و وظیفه خود را به نحو احسن بتوانید انجام دهید، سازمان ما استقلال دارد و هیچکس نمیتواند در آن دخالت کند .

منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
681 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0