برگزاری گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان برگزاری گردهمایی

برگزاری گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان

گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان روز ۲ شنبه مورخ بیست و نهم مرداد ماه نود و هفت در پژوهشگاه انرژی دانشگاه شریف برگزار گردید.

کد خبر: 970601006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ شهریور ۹۷ - ۴:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان روز ۲ شنبه مورخ بیست و نهم مرداد ماه نود و هفت در پژوهشگاه انرژی دانشگاه شریف برگزار گردید.

برگزاری گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان

برگزاری گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان

گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان  برگزار گردید

در ابتدای این گردهمایی، نرگس رزبان از معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نقش استارت آپها در بخش مسکن پرداخت.
رزبان، که گزارشی را با عنوان بخش مسکن، چالش ها و ایده های استارت آپ ارائه کرد هدف این ارائه را تصویری از شاخصهای بخش مسکن و چشم انداز آتی آن بمنظور ارتقای سطح معلومات و اطلاعات شرکتهای استارت آپی در حوزه مسکن و یا پژوهشگران و افراد صاحب اندیشه در راستای ایده پردازی در این بخش دانست.
قابل ذکر است که لازمه ورود شرکتهای استارت آپی و خلق ایده های نو در یک صنعت و یا زیر شاخه های صنعتی، شناخت دقیق حوزه فعالیت در قدم اول و اطلاع از چالشها و مشکلات حوزه مورد اقدام است. لذا در بخش دوم این ارائه تلاش شد تا چالشها و مشکلات حوزه مسکن و ساختمان مورد بررسی قرار گرفته و تصویری از ایده های اجتماعی استارت آپی ارائه گردد.

برگزاری گردهمایی استارت آپهای مهندسی ساختمان

بنابراین برای شرکتهای استارت آپی این فرصت فراهم خواهد شد تا با تفکر حول چالشها و علل آن و یا اثرات رفع آن در حوزه مسکن به خلق طرح ها و ایده های نو در این بخش پرداخته و در رفع مشکلات این حوزه ایفای نقش کنند.
در بخش دوم ارائه، مهدیه خسته فر به معرفی و ویژگیهای استارت آپهای جهانی موفق در بخش مسکن پرداخت معرفی استارتهایی چون؛ homie،HouseCanary،Flip،Eave
منبع : وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۹۷
850 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0