کنترل ساختمان جزو اولویت‌ های نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ رضوی ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

کنترل ساختمان جزو اولویت‌ های نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ رضوی

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: اجرای دقیق قانون و کنترل ساختمان جزو اولویت ‌های نظام مهندسی ساختمان استان است.

کد خبر: 971225008 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ - ۱:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: اجرای دقیق قانون و کنترل ساختمان جزو اولویت ‌های نظام مهندسی ساختمان استان است.

کنترل ساختمان جزو اولویت‌ های نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ رضوی

کنترل ساختمان جزو اولویت‌ های نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ رضوی

کنترل ساختمان جزو اولویت‌ های  نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ رضوی است

محمد حسین شرکاء در دوازدهمین همایش ادواری دفاتر و دوایر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در سالن اجلاس هتل پارس مشهد، گفت: بزرگ‌ترین سرمایه ما، پشتوانه علمی، دانش و تخصص اعضای ماست، که اعتبار سازمان است.
شرکا به مهندسان توصیه کرد در مسیر دانش و عملی که فرا گرفته‌اند، با رعایت قانون و مقررات قدم بردارند و افزود: با اهدافی که هیئت مدیره دوره هشتم در چشم انداز و برنامه‌های عملیاتی خود مطرح و متعهد به انجام شده بود، ظرف ۳ تا ۶ ماه آینده سازمان به جایگاه واقعی‌اش بازخواهد گشت.
وی تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای خدمات مهندسی و تعهدات مهندسان در قبول مسئولیت‌پذیری در کارهای ساختمانی موجب رعایت مقرات ملی ساختمان و امنیت خاطر و رضایت شهروندان خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، اهداف و برنامه آتی سازمان را در زمینه اجرای بیمه مسئولیت مدنی و بیمه تضمین کیفیت در قبال بروز حوادثی که احیانا در حین انجام کار در کارگاه ساختمانی اتفاق می ‌افتد، تشریح کرد و گفت: بزودی با یکی از شرکت‌ های معتبر بیمه تفاهمنامه بیمه حرفه‌ای در برابر مسئولیت ‌های جامع و کامل برای مهندسین امضا خواهیم کرد.
شرکا هم‌چنین اظهار داشت: هیئت ۴ نفره متشکل از مسئولان استانداری، شهرداری مشهد و اداره کل راه و شهرسازی استان و سازمان بزودی جهت بررسی تعرفه‌های پیشنهادی تشکیل خواهد شد.

کنترل ساختمان جزو اولویت‌ های نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ رضوی

در ادامه جامی الاحمدی؛ عضو هیئت مدیره سارمان ضمن تشریح مشکلات دفاتر و دوایر نمایندگی ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستانهای استان خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی شهرستان‌ ها برای پی‌گیری مسائل و مشکلات و ارتباط دفاتر نمایندگی‌ های سازمان در مشهد شد.
حمید کاظمی، نایب رئیس اول سازمان نیز خبر از راه‌اندازی واحد تعالی سازمان بمنظور بهبود عملکرد در سیستم اداری و اجرایی بخش‌ های مختلف سازمان و راه‌اندازی آموزش مجازی در جهت ارتقاء دانش و بازآموزی مهندسان با همکاری دانشگاه پیام نور مشهد خبر داد.
کاظمی، از دیگر فعالیت ‌های هیئت مدیره را همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه بانک‌ های اطلاعاتی ساخت و ساز شهری و روستایی و در آینده نزدیک شهرک‌های صنعتی را عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اسفند ۹۷
606 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0