دو هزار وهفتصد دانش آموخته کشاورزی در نظام مهندسی ساختمان استان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

سازندگان مسکن های مهر قانونمدار باشند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی تاکید کرد: سازندگان مسکنهای مهر قانونمدار باشند.

کد خبر: 7551 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ - ۱۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی تاکید کرد: سازندگان مسکنهای مهر قانونمدار باشند.سازندگان مسکن های مهر قانونمدار باشند

سازندگان مسکن های مهر قانونمدار باشند

سازندگان مسکن های مهر قانونمدار باشند

سازندگان مسکن های مهر قانونمدار باشند

علی اکبر رمضانی با اشاره به اینکه هنوز برخی از پروژه های مسکن مهر در حال ساخت است و تکمیل نشده است، گفت: اگر قوانین و مقررات رعایت شود به طور قطع کیفیت نسبی ساخت و سازها افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه در ابتدای اجرای پروژه ساخت مسکن مهر قوانین از سوی سازندگان رعایت نمی شد، افزود: در بسیاری از مواقع دیده می شد که در ابتدا فندانسیون ریخته می شد و سپس سازندگان به دنبال اخذ مجوزها می رفتند.
رمضانی در ادامه با تاکید بر اینکه اولین موضوعی که باید سازندگان مورد توجه قرار دهند این استان است که به ساختمان هویت دهند، ادامه داد: ساختمانی که بی هویت و بی قانون ساخته شود نمی تواند کارکرد مناسبی را نیز داشته باشد.


وی اظهار کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت از دیگر موارد ضروری است که سازندگان باید به آن توجه داشته باشند و این امر سبب می شود تا استحکام و مقاومت بناهای ساخته شده را افزایش دهد.
این مقام مسئول تصریح کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت سبب می شود تا در هدر رفت انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری شود.
وی با تاکید بر اینکه در ساخت و سازها نباید کیفیت را فدای مدیریت هزینه کرد، گفت: فدا کردن کیفیت یک بی انصافی است که علاوه بر بهره بردار به اقتصاد ملی نیز ضرر و زیانوارد می کند

 

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۵
1039 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0