روی آوردن مردم به استحکام بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه ها  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

 روی آوردن مردم به استحکام بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه ها 

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: خوشبختانه مطالبات مردم از جامعه مهندسی برای ارتقای استحکام ساختمانها و بهره مندی از رفاه، بیش تر شده است و این نمودی از تاثیر اطلاع رسانی توسط رسانه ها است.

کد خبر: 190809006 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ - ۱۰:۵۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: خوشبختانه مطالبات مردم از جامعه مهندسی برای ارتقای استحکام ساختمانها و بهره مندی از رفاه، بیش تر شده است و این نمودی از تاثیر اطلاع رسانی توسط رسانه ها است.

 روی آوردن مردم به استحکام بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه ها 

روی آوردن مردم به استحکام بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه ها

روی آوردن مردم به استحکام  بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه هاست

علی اکبر رمضانی که روز پنج‌شنبه بمناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، در خبرگزاری جمهوری اسلامی این استان حضور یافته بود، بیان کرد: از رسالتهای مهندسان، تامین و پاسخ به مطالبات مردم در حوزه مسکن است و مهندسان میتوانند نقش موثری در مدیریت هزینه ها در این بخش باشند.

رمضانی ادامه داد: بخش بسیار زیادی از سرمایه های کشور در بخش ساخت و ساز هزینه می گردد و مشاغل بسیار زیادی در جامعه با  بازار مسکن و ساخت و ساز ارتباط دارند از این رو، بخش ساختمان به لحاظ اقتصادی، بخش بسیار پراهمیتی است.

وی تصریح کرد: این سازمان بعنوان یکی از متولیان نظارت بر ساخت و سازها، تلاش دارد تا در راستای صیانت از سرمایه های ملی، سازه ها و بناها بصورت اصولی و با رعایت مقررات ملی ساختمان اجرا گردد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی اظهار داشت: رعایت مقررات ملی ساختمان که موجب افزایش عمرمفید ساختمان میشود، اقدامی اقتصادی در راستای جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی است و در این زمینه رسانه ها میتوانند نقشی تاثیرگذار در اطلاع رسانی و استفاده از توان مهندسان داشته باشند.

رمضانی با تاکید بر این که تولید و ساخت ساختمان، باید طبق رعایت مقررات ملی ساختمان باشد، گفت: یکی از مواردی که در تولید این محصول با ارزش باید مورد توجه باشد، صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن در ساختمانها است.

اکنون بیش از چهار هزار مهندس در رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی هستند.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مرداد ۹۸
538 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0