قوانین دست و پاگیر و محدودیتهای مالیاتی و بیمه ای چالش صنعت ساختمان سازی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

قوانین دست و پاگیر و محدودیتهای مالیاتی و بیمه ای چالش صنعت ساختمان سازی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بیان کرد: برخی قوانین دست و پا گیر و محدودیتهای مالیاتی و بیمه ای مهم‌ترین چالش حوزه صنعت ساختمان در استان زنجان است.

کد خبر: 971129007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷ - ۱۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بیان کرد: برخی قوانین دست و پا گیر و محدودیتهای مالیاتی و بیمه ای مهم‌ترین چالش حوزه صنعت ساختمان در استان زنجان است.

قوانین دست و پاگیر و محدودیتهای مالیاتی و بیمه ای چالش صنعت ساختمان سازی

قوانین دست و پاگیر و محدودیتهای مالیاتی و بیمه ای چالش صنعت ساختمان سازی

قوانین دست و پاگیر و محدودیتهای  مالیاتی و بیمه ای چالش صنعت ساختمان سازی

یحیی نصیرا گفت: نظام مهندسی استان زنجان شش هزار عضو دارد و تلاش میکنیم در حد مقدورات و مقررات وضعیت اعضای سازمان را به لحاظ اشتغال بهبود پیدا کند و بر این باوریم باید به سمت اشتغال مولد برای اعضا حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: رویکرد سازمان نظام مهندسی استان زنجان در دوره هشتم تعامل با دستگاههای اجرایی و رسانه هاست و اعتقاد داریم افکار عمومی بزرگ‌ترین سرمایه سازمان برای پیشبرد اهداف است.
نصیرا ادامه داد: فاصله گرفتن از تعریف مهندسی یکی از دغدغه هایی است که با آن روبرو هستیم و تعریف ما از مهندسی با تعریف سایر جوامع متفاوت است.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به طرح بازآفرینی شهری در زنجان افزود: موضوع بازآفرینی شهری از جمله سیاستها و راهبردهای پایدار شهری برای ساماندهی بافت ‌های فرسوده و ناکارآمد شهری است که هر سال حدود ششصد میلیارد تومان برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.
وی، به وجود برخی مشکلات صنفی در نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و افزود: حوزه ساخت و ساز ساختمان از پدیده « کارفرمانماها » رنج میبرد. کارفرمای واقعی از نظارت قانونی و واقعی استقبال میکند و کارفرمانماها بدنبال واسطه ها در نظام اداری برای دور زدن قانون هستند.

قوانین دست و پاگیر و محدودیتهای مالیاتی و بیمه ای چالش صنعت ساختمان سازی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، در مورد اخذ رشوه و امضا فروشی در صنعت ساختمان سازی، بیان داشت: در مورد اخذ رشوه و امضا فروشی مستندات قابل اتکایی نداریم و اگر چنین چیزی در اختیار ما باشد حتما و با قاطعیت برخورد میکنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اشاره به گستردگی صنعت ساختمان سازی خاطر نشان کرد: با رونق و تحقق صنعت ساختمان در شهر زنجان گردش مالی دو هزار و ششصد تا سه هزار و پانصد میلیارد تومان در سال اتفاق می افتد.

منبع: پیام ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۷
553 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0