لزوم حضور پررنگ و عالمانه جامعه مهندسی در عرصه انتخابات مدیر هیئت اجرایی نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص می‌ گردند

مدیر هیئت اجرایی نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فرایند هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره این سازمان خبر داد.

کد خبر: 970406005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ - ۱۱:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور, مدیر هیئت اجرایی نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فرایند هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره این سازمان خبر داد.

اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی  ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص می گردند

امیدعلی پاک ‌نژادی گفت: طبق الزامات قانونی و براساس نظام ‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، فرایند هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و در این زمینه نیز اطلاعیه‌ های لازم صادر گردیده است.
پاک نژادی با عنوان این که این انتخابات در مهر ماه امسال برگزار می‌ گردد، ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان مهم ‌ترین و اساسی ‌ترین نقطه تصمیم‌ گیری جمعی مهندسان ساختمان بوده و سعی این مجموعه این است که بعنوان یک نهاد حرفه‌ای، تخصصی و تأثیرگزار در ساخت و سازها بتواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون‌گرایی و تأمین حقوق شهروندی به رسالت خود عمل کند.
وی از تمام مهندسان ساختمانی که شرایط لازم را براساس نظام ‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی دارند خواست تا برای ثبت ‌نام و اعلام نامزدی خود در دوره هشتم انتخابات هیئت مدیره در رشته ‌های ۷ ‌گانه از روز ششم تیرماه تا بیستم تیرماه سال جاری به دفتر هیئت اجرایی این استان مراجعه کنند.

اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد، آدرس این دفتر را یاسوج- بلوار بویراحمد- ساختمان شماره چهار راه و شهرسازی- طبقه هفتم اعلام کرد و افزود: نام‌نویسی از افراد متقاضی فقط در روزهای اعلام شده انجام می ‌شود.
بر رعایت مقررات قانونی طبق نظام ‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.

منبع :تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۷
1255 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0