بهترین شرکت کننده ها وزیر راه و شهرسازی

بهترین شرکت کننده ها

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون نظام مهندسی در دانشگاه کاشان گفت: اهمیت صنعت ساختمان هم در اقتصاد برای بهره‌ وری اقتصادی و هم برای تمدن‌سازی، ایمنی و سلامت جامعه جایگاه رفیع و بلندی است.

کد خبر: 971112005 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ بهمن ۹۷ - ۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون نظام مهندسی در دانشگاه کاشان گفت: اهمیت صنعت ساختمان هم در اقتصاد برای بهره‌ وری اقتصادی و هم برای تمدن‌سازی، ایمنی و سلامت جامعه جایگاه رفیع و بلندی است.

بهترین شرکت کننده ها

بهترین شرکت کننده ها

 انتظار داریم قبول شدگان آزمون از بهترین ها باشند

اسلامی ادامه داد: با طراحی و اجرای درست و انتخاب افراد شایسته شاهد خلق رشته بناهای ماندگار باشیم.
به گفته وی، از سال ‌های گذشته به علل گوناگون که ساخت و سازها کنترل نشدند ضایعات زیادی داریم؛ بدین معنا که ساختمان‌ های ما خیلی زود مستهلک می‌ گردند، چون کنترل نکردیم تا توسط افراد ذیصلاح کارهای احداث انجام گردد یا اگر توسط افراد ذیصلاح اجرا شده کیفیت آن به نسبت استانداردها، نسبت قابل قبولی نبوده است، هر چند این کیفیت را در دهه اخیر پیدا کرده است.

بهترین شرکت کننده ها

اسلامی تصریح کرد: ما نیاز داریم با تلاش ویژه‌تری به موضوع اهمیت حرفه‌ای فعالیتهای مهندسی در ساختمان بپردازیم. امیدوار هستیم کسانیکه در این آزمون پذیرفته می‌ شوند جزو بهترین‌ ها باشند و مردم به آن‌ ها اعتماد کنند و بتوانند با سوگندی که یاد می ‌کنند بعنوان مهندس خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کنند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۷
573 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0