شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان

شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

عضوهای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در محل اجرای یکی از پروژه های ساختمانی شهر ایلام فعالیت خود را بطور رسمی عملیاتی کردند.

کد خبر: 960722012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر ۹۶ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، عضوهای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در محل اجرای یکی از پروژه های ساختمانی شهر ایلام فعالیت خود را بطور رسمی عملیاتی کردند.شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی

شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی

شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی

شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

اعضای این کمیته ابتدا با حضور در سالن جلسات سازمان با شرکت در نشست توجیهی با ماموریتها و برنامه های خود آشنا شدند. خانم مهندس حیدری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در این نشست با اشاره به اهمیت شروع فعالیتهای این کمیته بیان کرد: با اجرای فعالیتهای اعضای کمیته نظارت مضاعف ، طرحهای ساخت و ساز و خدمات مهندسی در استان ایلام با بهبود روند کیفیت وارد مرحله جدیدی خواهد شد.
هواسی، مدیر کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام هم با اشاره به ماموریتهای این کمیته عنوان کرد: اعضا با کارآمدی و امانت داری و اجرای دقیق اهداف و برنامه های محوله نقش قابل توجهی در اجرای طرحهای ساختمانی خواهند داشت.

شروع به کار اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی

در ادامه گروهی از اعضا کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در محل اجرای یکی از طرحهای ساخت و ساز شهر ایلام ماموریتهای این کمیته را بطور رسمی شروع و عملیاتی نمودند.
اضافه می گردد اعضای کمیته نظارت مضاف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از میان مهندسین دارای پروانه اشتغال رشته های مختلف انتخاب شده اند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه شماره ۱۱۰

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ مهر ۹۶
1731 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0