شروع بکار گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری گردهمایی ملی

شروع بکار گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری

چهارمین گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری با محوریت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مرکز همایش ‌های بین‌المللی رايزن تهران شروع بکار کرد.

کد خبر: 980323007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ خرداد ۹۸ - ۱۱:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،چهارمین گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری با محوریت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در مرکز همایش ‌های بین‌المللی رايزن تهران شروع بکار کرد.

شروع بکار گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری

شروع بکار گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری

گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در  ساخت وسازشهری شروع به کار کرد

 

این گردهمایی، دارای ۲ محور اصلی الزام به استفاده از ضوابط و استانداردهای ترافیک و هم‌چنین ایمن سازی و استفاده از متخصصان رشته ترافیک در طراحی پلان ‌های ایمنی درحین عملیات اجرایی است.

گردهمایی ترافیک با خیرمقدم کامبیز رضوی، دبیر گردهمایی شروع بکار کرد و در ادامه محمد طاهری، ریاست سازمان ضمن بیان اظهاراتی حول مهندسی ترافیک به اهمیت و نقش مهندسی ترافیک در ساخت وسازهای شهری پرداخت.

هم‌چنین در ادامه چهارمین گردهمایی ملی ترافیک، مازیار حسینی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در مورد بحث ترافیک و چالشهای حوزه شهری به ایراد سخن پرداخت.

شروع بکار گردهمایی ملی جایگاه مهندسی ترافیک در ساخت وسازشهری

سخنران بعدی این گردهمایی، فرج الله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بود که ضمن تشکر از نظام مهندسی تهران برای برگزاری چنین گردهمایی ای، گفت:
مهم‌ترین هدف ما ارتقا کیفیت مهندسی است و چنین گردهمایی هایی به این امر کمک می‌کند. متاسفانه در گذشته فرصتهایی که از دست رفت این انرژی می توانست بیشتر در خدمت اعضا سازمان صرف می شد.
کیفیت زندگی با مسئله ترافیک انطباق دارد
ما در هر جایگاهی که هستیم باید شرح وظایفمان را بدانیم. رجبی گفت: نقش مردم در ترافیک خیلی موثر است و ترافیک در کشور مشابه معضل آب شده است.
جمع بندی این گردهمایی را به وزارت محترم راه و شهرسازی برای تصمیمگیری منتقل می‌کنیم.
هم‌چنین غلامرضا شیران رییس گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی نظام مهندسی کشور ضمن ارایه اسلایدی به بیان توضیحاتی در مورد اصول توسعه پایدار در ساخت و سازهای شهری پرداخت.
در بخش دوم این گردهمایی محسن هاشمی، ریاست شورای اسلامی شهر تهران و پورسید آقائی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به بیان دیدگاه های مدیریت شهری در حل معضل ترافیک تهران و ارتباط آن با موضوع ساخت و ساز در کلان شهر تهران پرداخت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۹۸
493 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0