دریغ از یک نیم نگاه عملیاتی به نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز نماینده شرق گلستان چه نمره ای بخود میدهد؟

دریغ از یک نیم نگاه عملیاتی به نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز/ ارجعیت مردم نسبت به نظام مهندسی

ر حالیکه چهار ماه از انتشار تصاویری از نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز میگذرد، تا به حال در مورد مشکل این روستا اقدامی عملی انجام نشده است.در آذر ماه سال جاری مطلبی در این سایت منتشر گردید که حاکی از بحران نقطه ای یک روستا بود.

کد خبر: 961214002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ - ۸:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  در حالیکه چهار ماه از انتشار تصاویری از نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز میگذرد، تا به حال در مورد مشکل این روستا اقدامی عملی انجام نشده است.در آذر ماه سال جاری مطلبی در این سایت منتشر گردید که حاکی از بحران نقطه ای یک روستا بود.

دریغ از یک نیم نگاه عملیاتی به نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز

دریغ از یک نیم نگاه عملیاتی به نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز

دریغ از یک نیم نگاه عملیاتی به  نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز/ ارجعیت مردم نسبت به نظام مهندسی

این مطلب با عنوان” هیچ اقدامی عملی برای منطقه خطر روستای صوفی شیخ داز انجام نشد/ خطر سقوط منازل روستا  مکاتبات نماینده و بخش داران سابق” منتشر گردید و از این که شهرام غراوی نیز چهارده ماه پیش از این نقطه بازدید کرده است، نیز گفتیم.
با وجود این که این نماینده قول پیگیری و مرتفع کردن این مشکل را داده بود، علیرغم این که به ادعای عیسی قره باش دهیار این روستا استعلامات لازم از طرف نظام مهندسی به دفتر این نماینده و حتی برای شخص نماینده فرستاده شده است، پس از چند ماه از این پروسه کاری و هم چنین چهار ماه پس از انتشار این موضوع در این سایت و مخاطب قرار دادن نماینده شرق گلستان، هیچ اقدام عملی در مورد رفع تهدید برای مردم روستا انجام نشده است.
این در حالیست که نماینده شرق گلستان در پی به وجود آمدن اختلاف بین وزیر راه و شهر سازی با نظام مهندسی، از هیچ اقدامی برای دفاع از جایگاه خود(وی عضو نظام مهندسی است) دریغ نکرد و شاهد مصاحبه ها و رایزنیهای متعدد وی در این مورد بودیم.

دریغ از یک نیم نگاه عملیاتی به نقطه بحرانی روستای صوفی شیخ داز

با تاکید بر این که مردم نسبت به نظام مهندسی ارجعیت دارند، به نماینده شرق گلستان یاد آور میشویم که مردم این روستا بخشی از بیش از هفتاد هزار رای شما بودند و شاید اگر بخشی از این نیرو و توان خود در موضوع اخیر را برای مشکل این روستا صرف میکردید، حال به جای انتشار این مطلب مطلبی در وصف تواناییهای شما منتشر میکردیم.
حال با این تفاسیر میطلبد نماینده شرق گلستان در جهت رفع مشکل این روستاییان اقدامات مثمر ثمری انجام دهد تا در زمانهای بحرانی شاهد اتفاقات گذشته نباشیم.

منبع : گلستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اسفند ۹۶
1209 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0