معدل کیفیت مسکن مهر بین چهارده و پانزده ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان کرد:

معدل کیفیت مسکن مهر بین چهارده و پانزده

غلامحسین عسگری با عنوان این که ایراد طرح مسکن مهر به زیرساخت ‌های آن برمی‌گردد، بیان داشت: معدل کشوری و استانی کیفیت مسکن مهر قابل‌قبول و بین چهارده و پانزده است.

کد خبر: 191005008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مهر ۹۸ - ۶:۴۷ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،غلامحسین عسگری با عنوان این که ایراد طرح مسکن مهر به زیرساخت ‌های آن برمی‌گردد، بیان داشت: معدل کشوری و استانی کیفیت مسکن مهر قابل‌قبول و بین چهارده و پانزده است.

معدل کیفیت مسکن مهر بین چهارده و پانزده

معدل کیفیت مسکن مهر بین چهارده و پانزده

معدل کیفیت مسکن مهر بین چهارده  و پانزده است

وی در جلسه خبری بیست و دومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان، گفت: این نمایشگاه اولین بار در کشور با تلاش شرکت نمایشگاه و سازمان نظام مهندسی در یک فضای کوچک آغاز بکار کرد، ولی امروز بیست و دومین دوره آن در یک فضای خوب برگزار خواهد شد و امیدوار هستیم با بهره‌برداری از محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان، شاهد برپایی بهتر آن باشیم.

عسگری با عنوان این که پتانسیل اصفهان در تولید مصالح جدید و فناوری‌های نوین ساختمان بالا است، ادامه داد: دوران مصالح سنتی ساختمان تقریباً رو به اتمام است و در بازدید از معادن شن و ماسه و کوره‌های آجرپزی این امر بر ما محرز می‌گردد.

وی تصریح کرد: تولید سنتی مصالح ساختمانی سبب مصرف بالای انرژی و هم‌چنین شرایط غیراستاندارد آن می‌ شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با تاکید بر این که در این دوره از نمایشگاه دوازده درصد فضای آن به ساختمان ‌های هوشمند اختصاص یافته است، اظهار داشت: ساختمان‌ های هوشمند تنها راه چاره صرفه‌جویی در مصرف انرژی است، بنابراین در این دوره از نمایشگاه تلاش می ‌کنیم مهندسان را با پیشرفت ‌های تکنولوژی ساختمان آشنا کنیم.

وی با عنوان این که، مقدار بالای نخاله‌هایی که از ساختمان ‌ها خارج می‌شود، گفت: بخشی از این موضوع به مدل طراحی در ساخت‌وساز سنتی ساختمان برمی‌گردد، در حالی‌که باید به سمت صنعتی سازی پیش رویم و با تولید مسکن در یک کارگاه، آن را تنها بر سر ساختمان مونتاژ کنیم تا در این شرایط از مصرف انرژی جلوگیری کنیم.

معدل کیفیت مسکن مهر بین چهارده و پانزده

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان هم‌چنین در مورد کیفیت ساختمان‌های مسکن مهر و انتقاداتی که هنوز به آن می‌شود، عنوان کرد: معدل کشوری و استانی کیفیت مسکن مهر قابل‌قبول و بین چهارده و پانزده است و در برخی شهرستان‌ های استان اصفهان همچون کاشان و خمینی‌شهر مسکن مهر مرغوبی ساخته شد؛ بنابراین نباید کل این طرح را محکوم کنیم.

عسگری با عنوان این که طرح مسکن مهر اشکالاتی هم دارد، گفت: تنها ایراد طرح مسکن مهر زیرساخت ‌ها بود که در میانه راه رها شد و امیدوار هستیم طرح اقدام ملی تولید مسکن با ارائه راهکار و پیشنهادات جدید باکیفیت مطلوب احداث گردد

منبع: ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی معماری  pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مهر ۹۸
543 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0