مرجعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بحث های فنی ساختمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

مرجعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بحث های فنی ساختمان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بحث ‌های فنی ساختمان مرجعیت پیدا کند

کد خبر: 971218007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ - ۱۰:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بحث ‌های فنی ساختمان مرجعیت پیدا کند

مرجعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بحث های فنی ساختمان

مرجعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بحث های فنی ساختمان

مرجعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان زنجان در بحث های فنی ساختمان

یحیی نصیرا بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان باید در باره بحث ‌های علمی و فنی ساختمان مرجعیت پیدا کند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بحث ‌های فنی ساختمان مرجعیت پیدا کند
وی در مجمع عمومی فوق‌العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سال‌جاری با اشاره به این که هیأت مدیره دوره هشتم سازمان از آبان ‌ماه امسال‌ کار خود را شروع کرده است، ادامه داد: یکی از برنامه‌های این دوره ادامه کارهای مطلوب دوره‌های گذشته است.
نصیرا با اشاره به این که ۷ هیأت مدیره در دوره‌های گذشته زحمت زیادی برای این سازمان کشیده‌اند، تصریح کرد: حاصل تلاش این افراد سبب شده تا امروز سازمانی با عنوان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان وجود داشته باشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: در سال‌ های گذشته اتفاقات عجیبی رخ داد و در دوره وزیر سابق راه‌ و شهرسازی ابلاغیه‌های متعددی را شاهد بودیم که در نهایت به سمت ضعیف کردن سازمان نظام مهندسی ساختمان حرکت می‌ کرد.
وی خاطر نشان ساخت: این موضوع فرصتی بود تا فکر کنیم چرا سازمان نظام مهندسی ساختمان با این همه عضو و امکانات تا این حد آسیب‌ پذیر است.
وی با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان قریب به شش هزار نفر عضو دارد، یاد آور شد: اعضای این سازمان همانند یک خانواده در کنار هم هستند و آن چیزی که جوامع دیگر را سر پا نگه می ‌دارد بر این سازمان هم تأثیر دارد.
نصیرا با اشاره به برنامه ‌های هیئت مدیره هشتم در سازمان نظام مهندسی استان، یاد آور شد: در هیئت مدیره هشتم تلاش شده چند اصل و رویکرد را مورد توجه قرار گیرد که اولین مورد حفظ منابع مالی سازمان است.
*هر جامعه‌ای برای سر پا ماندن باید منابع مالی خود را حفظ کند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به این که هر جامعه‌ای برای سر پا ماندن باید منابع مالی خود را حفظ کند، افزود: در سازمان نظام مهندسی ساختمان باید در مورد تک‌تک هزینه ‌های خود فکر شود.
وی گفت: بحث دیگر شایسته‌سالاری است که باید در سازمان توجه ویژه‌ای به این مورد گردد و کارهایی در دست انجام است که نتیجه ‌آن‌ها در آینده‌ای نزدیک قابل مشاهده است.
نصیرا با اشاره به این که باید در کنار انتقادها، تشویق‌ها را هم ببینیم و مدنظر قرار دهیم، تصریح کرد: از طرف دیگر باید با مراکز مختلف تعامل داشته شود و با مدیرانی که می‌ توانند کمکی به سازمان داشته باشنداز راه تعامل وارد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان یادآور شد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان باید در باره بحث ‌های علمی و فنی ساختمان مرجعیت پیدا کند.
منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۷
622 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0