واگذاری زمین به فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم

واگذاری زمین به فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: با دادن طرح از طرف جهاد کشاورزی و سازمان نظام‌ مهندسی با فراغ بال و جدیت در ارتباط با واگذاری زمین برای فارغ‌التحصیلان اقدامات لازم را انجام می ‌دهیم.

کد خبر: 980215015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: با دادن طرح از طرف جهاد کشاورزی و سازمان نظام‌ مهندسی با فراغ بال و جدیت در ارتباط با واگذاری زمین برای فارغ‌التحصیلان اقدامات لازم را انجام می ‌دهیم.

واگذاری زمین به فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در قم

واگذاری زمین به فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در قم

زمین به فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی  در قم واگذار می ‌گردد

مهرداد غضنفری عصر امروز در نشست سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید، گفت: لازم بوده که دستگاه‌ های حاکمیتی به تمامی مباحث در مورد تولید و اشتغال محیط‌زیست توجه ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به انسجام فکر و نوع دیدگاه نهادهای مختلف با یکدیگر و تلاش در راستای حل مشکلات استان اظهار داشت: در مورد واحدهای آلاینده موجود لازم بوده اقدامات اصلاحی جایگزین اقدامات قهری شده و واحدهای صنعتی موجود را اصلاح کنیم تا بهتر بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با عنوان این که منشأ بسیاری از آلودگی‌ های زیست‌محیطی، واحدهای صنعتی هستند گفت: با وجود مشکلات به‌جا مانده از گذشته باید واحدهای صنعتی با آلایندگی بالا از مدار تولید خارج‌شده و تصحیح گردند.
وی با تأکید بر این که هر طرح اقتصادی کلان نیاز به یک پیوست زیست‌محیطی دارد، ادامه داد: در صورت عملکرد منفعلانه مسئولان، دستگاه مربوطه موظف است که اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم، با عنوان این که نگاه مسئولان باید در نشست ها و در کمیته‌ها در راستای پیشرفت استان باشد، بیان داشت: با دادن طرح از طرف جهاد کشاورزی و سازمان نظام‌مهندسی با فراغ بال و جدیت در ارتباط با واگذاری زمین برای فارغ‌التحصیلان اقدامات لازم را انجام می ‌دهیم.

واگذاری زمین به فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در قم

وی با اشاره به ظرفیت تأمین منابع بانکی در استان افزود: ظرفت فارغ‌التحصیلان جهاد کشاورزی می‌ تواند در امنیت غذایی و سلامت غذا تأثیر به سزایی داشته باشد.
غضنفری یاد آور شد: زمینه ایجاد اشتغال بسیار زیاد است، بنابراین لازم بوده جهاد کشاورزی در واگذاری و استعلام فعالیت‌ های بخش کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهد.
منبع: فرتاک نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

شش اشتباه موثر در عدم قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۹۸
619 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0