بررسی وضعیت هتل آسمان شیراز توسط تیم یازده نفره کارشناسی رحیم آزادی

بررسی وضعیت هتل آسمان شیراز توسط تیم یازده نفره کارشناسی

رحیم آزادی، بیان کرد: این تیم متشکل از 3 نفر کارشناس رسمی دادگستری، 3 نفر کارشناس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، 3 نفر کارشناس دانشگاه شیراز، 1 نفر نماینده دفتر فنی استانداری و 1 نفر نماینده شهرداری شیراز است.

کد خبر: 190806006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ - ۱۱:۱۹ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رحیم آزادی، بیان کرد: این تیم متشکل از ۳ نفر کارشناس رسمی دادگستری، ۳ نفر کارشناس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، ۳ نفر کارشناس دانشگاه شیراز، ۱ نفر نماینده دفتر فنی استانداری و ۱ نفر نماینده شهرداری شیراز است.

بررسی وضعیت هتل آسمان شیراز توسط تیم یازده نفره کارشناسی

بررسی وضعیت هتل آسمان شیراز توسط تیم یازده نفره کارشناسی

بررسی وضعیت هتل آسمان شیراز  توسط تیم یازده نفره کارشناسی

آزادی تصریح کرد: نتیجه بررسی ‌های این تیم کارشناسی که از سوی دادستانی شیراز تعیین شده اند پس از جمع‌بندی برای صدور رای در اختیار دادستانی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از آن جا که کارشناسان تا به حال نظر قطعی خود را در مورد میزان استحکام این بنا اعلام نکرده اند بنابراین تمام منازل مسکونی، واحدهای تجاری و مکانهای اقامتی و فرهنگی خالی از سکنه و تعطیل خواهند بود و تردد در خیابان رودکی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بررسی وضعیت هتل آسمان شیراز توسط تیم یازده نفره کارشناسی

وی، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم در این زمینه بیان داشت: آن چه که در بررسی وضعیت هتل آسمان شیراز و آینده آن لحاظ خواهد شد ایمنی و کامل شهروندان است.

هتل هجده طبقه آسمان در ساعت یازده صبح روز دوازدهم مردادماه براثر آتش گرفتن دو هزار تشک که در طبقه منفی دو انبار شده بود، دچار حریق گردید. خاموش کردن‌ آتش بیش از چهارده ساعت زمان برد. به علت آسیب بسیار به سازه‌های این هتل و حرارت بیش از چهارصد درجه سانتیگرادی این حریق، مسئولان به ‌منظور امن‌سازی محیط و جلوگیری از ریزش احتمالی ساختمان خیابان رودکی را مسدود و برای حفظ امنیت ساکنان و کسبه این منطقه، این بخش شهر را تعطیل و تخلیه نموده اند.

منبع: جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مرداد ۹۸
578 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0