در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های تخریب شده در زلزله رییس سازمان نظام مهندسی کشور تاکید کرد:

در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های تخریب شده در زلزله هستیم

فرج الله رجبی بیان کرد: در حال ارزیابی کیفیت واحد‌های مسکونی تخریب شده در مناطق زلزله زده هستیم که بزودی نتایج آن اعلام می‌ گردد.

کد خبر: 960825015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آبان ۹۶ - ۱:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  فرج الله رجبی بیان کرد: در حال ارزیابی کیفیت واحد‌های مسکونی تخریب شده در مناطق زلزله زده هستیم که بزودی نتایج آن اعلام می‌ گردد.در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های تخریب شده در زلزله

در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های تخریب شده در زلزله

در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های تخریب شده در زلزله

در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های تخریب  شده در زلزله هستیم

وی با اشاره به این که دربرخی از نقاط زلزله دیده تنها دو الی سه ساختمان آسیب دیده اند عنوان داشت: در حال حاضر، در حال ارزیابی و نظارت از ساختمان‌ ها هستیم و به زودی گزارش ‌های متخلفی از جنبه ‌های کاربردی ارائه گردد.
وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از ساختمان‌ ها، اسکلت و پایه، سالم مانده اند و لذا این موضوع نشان دهنده پایداری ساختمان است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور یاد آور شد: طراحی ساختمان ‌ها در هر شرایطی خیلی مهم است بنا بر این باید برای جلوگیری از ریزش ساختمان ‌ها، اقدامات لازم را با استفاده از نیروهای متخصص انجام داد.

در حال ارزیابی کیفیت ساخت واحد‌های تخریب شده در زلزله


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در خاتمه با تاکید بر این که در میان ساختمان های فروریخته در منطقه های زلزله زده، ساختمان های مسکن مهر هم به چشم می خورند اظهار داشت: با دستور وزیر راه و شهرسازی، همه بازرسین و کارشناسان، برای بررسی به این مناطق اعزام گردیده اند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۹۶
1022 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0